کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۸۰۹
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته

ویدئوهای پربازدید هفته

رقص لری بیرانوند، مصاحبه خیابانی با مارادونا و تشویق‌های شریفی زارچی

روزنامه هفت صبح| این هفته یکی از پرواکنش‌ترین ویدئوها مربوط به محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی بود. او در اختتامیه جشنواره فیلم فجر بخشی از دعای یا مقلب‌القلوب (دعای تحویل سال) را به اشتباه خواند که در فضای مجازی سوژه کاربران شد.

 

حاشیه دیگر این جشنواره مربوط به اعتراض هفته گذشته الناز شاکردوست بود. این هفته شاکردوست ویدئویی منتشر کرد و توضیحاتی درباره عصبانیت خود در سالن سینما داد: «هیچ حرفی رو در جهت منافع فردی‌ام نزدم. موضوع من سینماست. سینما در حال نابودیه. سینمای مستقل دیگه وجود خارجی نداره.

 

ما در دوره‌ای هستیم که دریافت مجوز ساخت فیلم اجتماعی در گروی حضور اجباری در جشنواره فجر است. این قانون‌رو نمی‌فهمم. از یک طرف می‌گویند کار نکنید. آیا سینما فقط بازیگرانش هستن؟ یک قشر کثیری رزق و روزی‌شون از سینماست.»

 

یک نوازنده خیابانی ویولن در شهر کرج بعد از دیدن ایرج خواجه‌امیری قطعه مشهور «پرنده» را نواخت و خواجه‌امیری شروع به خواندن کرد. دو ویدئو از حواشی کنسرت گروه ایهام (زانیار خسروی و مازیار لشنی) در ارومیه منتشر شد. یکی از آنها را در قسمت «رویداد» همین صفحه توضیح دادیم. ویدئوی دوم مربوط به درگیری زانیار با حراست سالن بود.

 

او پشت میکروفن به افرادی که ‌ روی صحنه آمده بودند گفت: «از اماکن از هر جا هستید بفرمایید دلیل‌تون برای کنسلی چیه؟ من ترک نمی‌کنم اینجا‌رو. ما کنسرت‌مون تموم شده بود حالا که اینجوری شد، دوباره سه تا از آهنگ‌ها‌رو می‌زنیم.»

 

ویدئویی از استاد اخراج شده دانشگاه صنعتی شریف‌، علی شریفی زارچی در حال تشویق کردن دخترش در بازی هاکی روی یخ مورد توجه قرار گرفت. همچنین ویدئویی از یک مراسم تشییع جنازه منتشر شد که یک اتومبیل بدون سرنشین از بالای جاده به داخل قبر پرتاب شد. مکان و زمان این ویدئو مشخص نیست.

 

افشین پیروانی در یک برنامه تلویزیونی در جواب به اینکه چرا در بچگی هیچ آرزویی نداشته، گفت: «من در یک خانواده فوتبالی بزرگ شدم. خیلی‌ها میگن فوتبالیست‌ها از یک خانواده محروم هستند. ما هم محرومیم اما من هشت سالم بود راننده با بنز من‌رو می‌برد مدرسه.»

 

جواد خیابانی در برنامه حامد آهنگی اعلام کرد که با دیگو مارادونا مصاحبه کرده اما وصیت کرده ‌ که بعد از فوتش این مصاحبه منتشر شود. همسر علیرضا بیرانوند ویدئویی از رقص لری او به همراه دختر و پسرش روی یک کشتی در جزیره کیش منتشر کرد.

 

و در آخر پدر یکی از شرکت‌کنندگان مسابقات بدنسازی و فیتنس ‌ حین برگزاری مسابقه برای اعتراض پیش داوران رفت و گفت: «هرچی گوسفند داشتم همه رو خرج مسابقات این آقا کردم. موهام رو سفید کرد این بچه. هیچی تهش نیست. من دلم به حال خودم می‌سوزه. هی میگه اسپانسر می‌گیرم.»   

 

کدخبر: ۵۵۳۸۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر