کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۳۵۰
تاریخ خبر:

تداوم بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور

تداوم بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور

امروز ‌ در بیشتر مناطق کشور بارش وجود دارد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور طی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه) خبر داد.صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تشریح وضعیت جوی استان‌های کشور اظهار کرد: امروز (۱۳بهمن ماه) در بیشتر مناطق کشور بارش وجود دارد. در کرمانشاه، لرستان، شمال و شرق خوزستان، جنوب و غرب اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کردستان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان و ارتفاعات رشته کوه البرز خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش برف و وزش باد  پیش‌بینی می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه در سواحل خزر بارش باران و در بقیه نقاط کشور نیز بارش پراکنده انتظار می‌رود، افزود: در هرمزگان، فارس، جنوب شرق کرمان، سیستان و بلوچستان رگبار باران و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی شنبه (۱۴ بهمن ماه) گفت: شنبه این سامانه در نوار شرقی کشور به‌ویژه در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز شرقی فعال است و در برخی مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان سبب بارش برف و باران می‌شود سپس  در اواخر وقت این سامانه از مرزهای شرقی خارج می شود همچنین صبح شنبه در برخی مناطق غرب کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

 

کدخبر: ۵۵۳۳۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر