کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۳۴۹
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته

ویدئوهای پربازدید هفته

بغض مدیر گاندی، گریه‌های منوتو و ریخت و پاش منصوریان

روزنامه هفت صبح| این هفته بعد از حادثه آتش‌سوزی بیمارستان گاندی، مدیر این مجموعه در حالی که سه نفر پشت او ایستاده بودند، ویدئویی منتشر ‌ و با ناراحتی از محمد مخبر و دیگر مسئولین درخواست کمک مالی کرد. او در قسمتی از این ویدئو گفت: «ما با این 700 نفر پرسنل چه کنیم. با این 200 نفر پزشکی که شب عید مشکلات معیشتی دارند، چه کنیم. خواهش می‌کنم به کمک ما بیایید.»

 

المیرا شریفی‌مقدم مجری تلویزیون در واکنش به این ویدئو گفت: «هتل بیمارستان‌ها که درآمدهای میلیونی و میلیاردی دارند. ببخشید دولت چرا باید از جیب مردم به یک بیمارستان لوکس که اهمیتی به اخطارهای ایمنی نداده، کمک بکنه؟» ژیلا صادقی هم روی آنتن زنده گفت: «مگه سودت‌رو با ما تقسیم کردی آقای دکتر بنی‌اسد؟ نکن برادر من.»

 

در حاشیه جام‌ملت‌های آسیا در قطر، گروهی از زنان دف‌نواز و آوازخوان وسط استادیوم ترانه دختر شیرازی را اجرا کردند که مورد توجه زیادی قرار گرفت. الهه منصوریان قهرمان تیم ملی ووشو با بوسیدن چهارگوشه زمین و با اشک از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

 

رضا یزدانی که سام درخشانی را به عنوان مهمان به کنسرت خود دعوت کرده بود، زمان معرفی این بازیگر تعریف کرد: «دعوت بوده اینجا، اشتباهی رفته سالن میلاد نمایشگاه. رفته دم سالن بعد گفته چرا صداش نازکه و داره پاپ می‌خونه؟»

 

بعد هم خود درخشانی میکروفون را گرفت و گفت: «مفتی که دعوت بشیم همینه دیگه. آدرس بهت نمیدن میری یه جای دیگه. پول که بدی عزت و احترام بهت میدن. رفتم اونجا با یکسری طرفدار هم عکس گرفتم. رفتم تو سالن دیدم رضا نیست برگشتم. گفتم اشتباه اومدم. گفتن مگه مغازه‌‌‌ست اشتباه اومدی؟»

 

یکی از کارکنان شبکه منوتو از گریه شدید مجریان این شبکه لایو اینستاگرامی گذاشت. انگلیسی صحبت کردن حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشور در جریان سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل با واکنش‌های متعددی رو‌به‌رو شد.

 

احمد مجدزاده کارشناس کشتی در یک مناظره تلویزیونی گفت: «در کشور آلمان کارخانه مشروب‌سازی لوله کشیده برده تو ورزشگاه. یک بلیت می‌خری برای اینکه بازی‌رو ببینی. یک بلیت هم می‌گیری مشروب بخوری.»

 

شهربانو منصوریان هم این هفته به مناسبت تولدش ویدئویی منتشر کرد و گفت: «آقا امروز تولدمه. آدما باید برای خودشون احترام بذارن تا بقیه هم بهشون احترام بذارن. به مناسبت تولدم اومدم دوبی کنار برج خلیفه. شما هم همین کارو کنید. برای خودت خرج نکنی برای کی می‌خوای خرج کنی عشقم؟»

 

کدخبر: ۵۵۳۳۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر