به گزارش هفت صبح بیژن عبدالکریمی با حضور در محلی مدرسه میناب بود با اندوه و بغض در مورد شهدا دانش آموز پشت نیمکت صحبت کرد.
بغض بیژن عبدالکریمی در مدرسه میناب شکست: من خودم معلمم، به شاگردانم چی بگم از میناب؟
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
بدون دیدگاه.


