غلامرضا قاسمیان بار دیگر با اظهارات تند علیه تیم مذاکره‌کننده خبرساز شده است؛ چهره‌ای که پیش‌تر نیز با مواضع جنجالی درباره دیپلماسی، بازداشت در سفر حج، حمایت از حمله به سفارتخانه‌ها و سخنان پرحاشیه در صداوسیما در کانون توجه قرار گرفته بود.

چرا یک فرد باید مواضعی اتخاذ کند که هزینه اش را مردم و کشور پرداخت کنند؟ چرا هیچکس جلودار او نیست؟ و چرا به طور مدام در صداوسیما تریبون دارد؟