کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۶۴۵۹
تاریخ خبر:

‌کشف جسد سوخته یک‌ زن ‌در جنگل‌های نور

روزنامه هفت صبح | اواخر هفته گذشته خبر کشف جسد سوخته زن جوانی در جنگل‌های نور گزارش شد. یک مرد که در حال بازگشت از سر زمینش به خانه بود در مسیر جنگل، دست زنی را دید که از خاک بیرون آمده بود. مرد وحشت‌زده موضوع را به پلیس گزارش داد و ماموران با حضور در صحنه جرم و کنار زدن خاک آن محل، با جسد سوخته یک زن مواجه شدند.

بررسی‌ها و جست‌وجوها پیرامون ماجرای مرگ زن آغاز شد و طبق نظریه پزشکی قانونی اعلام شد مقتول ابتدا به قتل رسیده سپس جسدش به آتش کشیده شده است. از آنجایی‌که هویت زن نامشخص بود و همچنین نامش در میان پرونده‌های افراد فقدانی که در آن بازده زمانی کشف جسد، ثبت نشده بود، کارشناسایی زن را با مشکل روبه‌رو کرد.

*** پیدا شدن قاتل
ماموران همچنان در حال رازگشایی از این ماجرا بودند تا اینکه در جریان تحقیقات به بازبینی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته در اطراف مسیرهای منتهی به جنگل‌های نور پرداختند و تصویر خودرویی را پیدا کردند که در آن منطقه تردد مشکوکی داشت. همین سرنخ کافی بود که ماموران احتمال دهند سرنشینان این خودرو با قتل زن جوان در ارتباط باشند. در ادامه پلاک خودرو را استعلام کرده و توانستند مالک آن را که مردی ساکن شهرستان محمودآباد استان مازندران بود، شناسایی کنند.

او شباهت زیادی به یکی از سرنشینان خودرو داشت. در نتیجه بلافاصله مرد احضار و مورد بازجویی قرار گرفت. او مدعی شد برای تفریح با یکی از دوستانش به حوالی جنگل رفته و اصلا از زن کشته شده اطلاع ندارد. اما این ادعا درست نبود چرا که طی تحقیقات بیشتر کشف شد مرد دارای همسر است و طبق گفته همسایه‌های خانه مرد، مدتی است از همسر او خبری نیست!

همین موضوع باعث شد تا ماموران به سراغ خانواده زن کشته شده بروند و سراغ او را بگیرند اما خانواده او اعلام کردند چند روزی است از دخترشان خبر ندارند، گوشی تلفن همراهش را هم پاسخ نمی‌دهد و حتی همسرش نیز به‌جای پاسخگویی به آنها اطلاعات نادرست می‌دهد. همین موضوع سبب شد تا خانواده مقتول برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی بروند و تایید کنند جسد کشف شده متعلق به دخترشان است.

*** اعتراف به قتل
با توجه به شناسایی و تایید هویت جسد زن، همسر او دیگر امکان اعلام بی‌خبری از همسرش را نداشت و مجبور به اعتراف شد. او گفت: «دو روز پیش از کشف جسد، همسرم را به قتل رساندم بعد جسدش را عقب خودرو انداخته و به همراه یکی از دوستانم او را به جنگل‌های شهرستان نور برده و بعد از ریختن بنزین جسد را آتش زدیم و سپس دفنش کردیم.

بعد هم بلافاصله به محمودآباد بازگشتیم و هرکسی از من سراغ همسرم را می‌گرفت می‌گفتم نزد خانواده‌اش رفته است و به خانواده‌اش هم گفتم از او بی‌خبر هستم.» بعد از اعترافات این مرد روز بعد، همدست او نیز دستگیر شد. این مرد به قتل و آتش زدن جسد همسرش اعتراف کرد اما هنوز جزئیات بیشتری از علت این اقدام خود نگفته و تحقیقات پیرامون این ماجرا ادامه دارد.

کدخبر: ۳۹۶۴۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر