کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۲۶۱۴
تاریخ خبر:

‌پرتاب اوت خارق‌العاده‌ای که قلب ‌امیر را شکست

روزنامه هفت صبح | بیایید درباره این عکس حرف بزنیم‌. این تصویر پرتاب اوتی است که قلب امیر قلعه‌نویی را شکست و یکی از شگفت‌انگیزترین گل‌های تاریخ فوتبال ما را رقم زد. عکس را سایت طرفداری منتشر کرده است. نادر محمدی با استایل عجیب پرتاب اوتش که قابلیت ثبت در کتاب گینس را دارد توپ را با شدتی شگفت‌انگیز به دهانه دروازه گل‌گهر می‌فرستد و علیرضا حقیقی که امسال ستون موفقیت‌های تیم امیر قلعه‌نویی بوده، در دستپاچگی این پرتاب اوت توپ را به دروازه خود فرستاد.

نادر محمدی یکی دوبار دیگر هم با پرتاب‌هایی حیرت‌انگیز توپ را ده‌ها متر به جلو و با سرعتی باورنکردنی پرتاب کرد. اگر فیفا این نوع پرتاب اوت‌های نادر محمدی را ببیند احتمالا زمزمه‌ها برای تغییر قانون پرتاب اوت و تبدیل آن به ضربه با پا را تسریع می‌کند. پیکان و مربی شان تارتار که هفته پیش استقلال را متوقف کرده بودند در مقابل گل‌گهر هم زهردار نشان دادند.

اما از حق نباید گذشت که بازی تهاجمی شاگردان قلعه‌نویی از دیدنی‌های این هفته بود که در نهایت نتوانستند یکی از گل‌ها را جبران کنند و شکست خوردند. در ضمن منشا باز هم گل زد تا مشخص شود با قلعه نویی دوره جدیدی راشروع کرده است.

در لیگ متوسط امسال تساوی استقلال و صنعت نفت کاملا عادلانه بود. نفتی‌ها بعد از خوردن گل شجاعانه به دروازه استقلال تاختند و یک گل زدند که به شکل میلیمتری آفساید اعلام شد و چندین موقعیت صددرصد را از دست دادند، به‌خصوص واکنش شگفت رشید مظاهری در یک تک‌به‌تک صددرصدی. آبادانی‌ها جسور و سمج بودند. استقلال هم می‌تواند مدعی یک پنالتی از دست رفته و سستی قایدی در برابر دروازه‌بان حریف روی یک ضدحمله باشد. نبودن وریا و دیاباته و نیمکت نشینی میلیچ استقلال را کم زهر ساخته بود.

کدخبر: ۳۶۲۶۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر