کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۷۷۱۱
تاریخ خبر:

‌پایان فان فوتبال‌۱۲۰ و تلاش شبکه ورزش برای استقلال

روزنامه هفت صبح | پایان روز : فان زودتر از ۱۲۰ تمام شد | این هفته آخرین قسمت از برنامه فوتبال ۱۲۰ روی آنتن شبکه ورزش خواهد رفت. با این حال آیتم فان این برنامه یک هفته زودتر به پایان رسید. ابوطالب حسینی این خبر را ابتدای آیتم به زبان آورد و از بیننده‌ها خداحافظی کرد. فان برنامه فوتبال ۱۲۰ طرفداران زیادی دارد و بخشی از هویت این برنامه را تشکیل می‌دهد.

حسینی در فصل جدید هم عملکردی موفق داشت و توانست بهترین نمایش خود در سال‌های اخیر را ارائه کند. دلیل این اتفاق هم داشتن فیلمنامه بود که حسینی گاه در قامت یک بازیگر مقابل دوربین قرار می‌گرفت. او در شوخی‌های کلامی هم صاحب تبحر شده و به نریشن‌های خود تشخص می‌دهد. حسینی از چهره‌هایی است که در برنامه خنداننده شو کشف شد و توانست با برنامه فوتبال ۱۲۰ بر شهرت خود بیفزاید.

بی‌خیال شوید روز: آیا تلویزیون بازهم به شمقدری اعتماد می‌کند | جواد شمقدری بعد از پایان مسئولیتش در سازمان سینمایی دوباره به سمت فیلمسازی آمد و همه تمرکز و زمان خود را صرف این کرد تا سریالی با محوریت تسخیر سفارت آمریکا بسازد. او درنهایت موفق شد تا این پروژه را در سیما فیلم تصویب کند و در نهایت آن را به تهیه‌کنندگی محسن علی اکبری به مرحله تولید برساند.

سریال شمقدری با عنوان «روزهای ابدی» روی آنتن رفت اما این سریال با وجود هزینه‌های زیادی که برایش شده بود نتوانست توقعات را برآورده کند و عملا شکست خورد. با وجود اینکه شمقدری عملا در به ثمر رساندن یک سریال استراتژیک شکست خورد اما با این حال تصمیم دارد ‌ فصل دوم این سریال را هم جلوی دوربین ببرد. باید منتظر ماند و دید آیا تلویزیون با توجه به شکست فصل اول «روزهای ابدی» حاضر می‌شود، فصل دوم آن را به کارگردانی شمقدری بسازد؟

تلاش روز: تلاش شبکه ورزش برای استقلال | شبکه ورزش همچنان بعد از نزدیک به ۱۰ سال فعالیت به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شبکه سه محسوب می‌شود. در واقع این شبکه، در این سال‌ها به عنوان کانال شبکه سه فعالیت می‌کند. آنها با شروع سال جدید به منظور معرفی برترین‌های قرن ورزش برنامه‌ای با عنوان «یکصد» را روانه آنتن کرد.

مراسم اختتامیه این برنامه چندی پیش با معرفی برترین‌ها به پایان رسید. بعد از به سرانجام رسیدن این پروژه اهالی شبکه ورزش به تکاپو افتاده‌اند تا مسئولان سیما را متقاعد کنند تا این شبکه به شکل مستقل و در قالب یک شبکه اصلی به فعالیت خودشان ادامه دهند. در همین رابطه علیرضا دهقانی با انتشار یک استوری نوشته است :« با اجرای پروژه یکصد حالا به این نتیجه می‌رسیم که حیفه شبکه ورزش با یک بودجه کمتر در قالب کانال فعالیت کنه و مدیرش هم مدیر یک کانال باشه.»

کدخبر: ۴۵۷۷۱۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر