کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۲۳۵۷
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته| خاوری، احمدی‌نژاد و جانی دپ

روزنامه هفت صبح | این هفته به دلیل واقعه کربلا و مراسم سوگواری تاسوعا و عاشورا اکثر ویدئوهایی که دیده شد مربوط به محرم بودند. در بین این ویدئوها بیشترین بازدید متعلق به مداحی بهنام بانی در دامغان بود. بهاره رهنما هم بالای منبر رفت و در هیات عزاداری سخنرانی کرد. محمد علیزاده هم در شب تاسوعا مداحی کرد.

برخی سلبریتی‌های دیگر مانند امیر مقاره خواننده ماکان بند، بهنوش طباطبایی، نیوشا ضیغمی و لیلا بلوکات در حال پخش نذری دیده شدند. علیرضا بیرانوند هم در مراسم گل‌مالی عاشورای خرم‌آباد حضور داشت. همچنین ویدئویی از سلفی گرفتن مردم با محمود احمدی‌نژاد در مراسم عزاداری امام حسین‌(ع) منتشر شد.

در آخر هم مردی با عنوان بدل جانی دپ در مراسم چوب‌زنی محرم در «شاخسی» تبریز دیده شد که سر و صدای زیادی کرد. از احمد سعیدی ویدئویی منتشر شد که در لس‌آنجلس آمریکا با یک مرد سفید پوست، در حالی که به هردوی آنها دستبند زده شده، درگیری لفظی پیدا می‌کند.

پلیس مرد سفید‌پوست را به داخل ماشین منتقل می‌کند و بعد جلوی فیلمبرداری را می‌گیرد. به نظر می‌رسد این ویدئو ساختگی و برای جذب مخاطب ساخته و منتشر شده باشد. روز گذشته هم ویدئویی از محمد خاوری در کانادا با گردنبند صلیب منتشر شد. ‌

در بین ویدئوهای خارجی ویدئویی از باران سیل‌آسا در سئول، پایتخت کره‌جنوبی منتشر شد که دستکم باعث جان باختن ۸ نفر و مختل شدن خدمات در این شهر شد. در آخر هم ویدئوی کم‌توانی بایدن در پوشیدن کتش سوژه رسانه‌ها شد.

کدخبر: ۴۷۲۳۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر