کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۱۳۰۰
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته‌| ‌هتل ترنسیلوانیا و قتل در اکباتان

روزنامه هفت صبح | در هفته‌ای که گذشت ویدئوهای حاشیه‌ای و عجیبی از ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری منتشر شد که بازتاب وسیعی داشت. از جمله یک ویدئو از حرکت غیرمنتظره رئیس‌جمهور سابق در بالا رفتن از نرده برای پاسخ دادن به ابراز احساسات هوادارانش که آمارهای کانال تلگرافی می‌گوید همین کلیپ بیش از ۴ میلیون بار در کانال‌های تلگرامی دانلود شده. یک اتفاق جنجالی دیگر این هفته هم قتل بابک خرمدین توسط والدینش در شهرک اکباتان بود که دو روز پس از حادثه ویدئویی هم از داخل آسانسور محل سکونت آنها از حمل جنازه منتشر شد که بازتاب زیادی داشت.

ویدئویی از وضع شوکه‌کننده معتادان متجاهر در حوالی میدان شوش تهران در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد. یک فیلم ناراحت‌کننده از ضرب و شتم یک زن در شعبه یکی از بانک‌ها هم مورد توجه قرار گرفت که گفتند مربوط به تیرماه پارسال بوده و مدیر شعبه هم اخراج شده. تصاویری از دیدار ظریف با پاپ و تحولات غزه و پاسخ تند فرهاد مجیدی به کُری‌خوانی آذری‌جهرمی هم تعداد دیگری از ویدئوهای پربیننده این هفته لقب گرفت.

این هفته تیزر قسمت جدید انیمیشن هتل ترنسیلوانیا هوادارانش را به وجد آورده و تیزر جدیدی هم از فیلم ابرقهرمانی لوکی مورد توجه قرار گرفته. هایلایت بازی لیورپول و وست‌بروم هم از ویدئوهای پربیننده هفته بود که گل دقایق آخر آلیسون بکر دروازه‌بان لیورپول که روی ضربه کرنر جلو کشیده بود از اتفاقات کنجکاوی‌برانگیز این بازی برای کاربران محسوب می‌شد. در فهرست ترندهای یوتیوب هم ویدئوهایی مربوط به اتفاقات غزه دیده می‌شود.

کدخبر: ۳۹۱۳۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر