کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۲۹۹۲
تاریخ خبر:

‌قتل پدر دختر جوان توسط خواستگار انتقام‌جو

روزنامه هفت صبح | ماجرا از زمانی آغاز شد که جسد مردی میانسال داخل خودرواش توسط پلیس آگاهی استان فارس کشف شد. خانواده این مرد که از او چند ساعتی بی‌خبر بودند دریافتند که مرد خانواده با شلیک گلوله به قتل رسیده است اما نمی‌دانستند قاتل، خواستگار جوان دخترشان است که جواب رد شنیده است. دختر جوان با خواستگارش در یک دورهمی آشنا شده بودند و همین آشنایی سبب خواستگاری مرد جوان از دختر شده بود.

زمان خواستگاری مرد جوان جلوی خانواده دختر ‌ ادعاهای زیادی مطرح کرد و گفت قول می‌دهد تا برای همسر آینده‌اش خانه بخرد و امکانات مناسب زندگی را فراهم کند و در این زمینه هیچ مشکلی ندارد. اما مادر دختر جوان تصمیم گرفت تا درباره ادعاهای مطرح شده توسط خواستگار دخترش تحقیق کند، او پس از تحقیقات به این نتیجه رسید که حرف‌های پسرجوان صحت ندارد و او قادر به انجام چنین ادعاهایی نیست و حرف‌هایش کذب است.

*** قتل پدر دختر جوان
همسر مقتول درباره این ماجرا به پلیس گفت: «بعد از اینکه متوجه شدم این پسر به ‌درد ازدواج با دخترم نمی‌خورد، موضوع را با او و شوهرم مطرح کردم؛ البته به دخترم جزئیات را توضیح ندادم و فقط از او خواستم به خواستگارش جواب رد بدهد. دخترم نیز همین کار را کرد، اما آن خواستگار دست‌بردار نبود و مرتب بر خواسته‌اش اصرار می‌کرد.

سماجت‌های خواستگارش باعث شد این‌بار خودم با او صحبت کنم و باز هم بدون ورود به جزئیات، به او توضیح دادم این وصلت مناسب و صحیح نیست. در‌حالی‌که تصور می‌کردم پسر جوان دیگر مزاحمتی ایجاد نکند، او باز هم سماجت کرد تا اینکه روز حادثه با دخترم تماس گرفت و از او آدرسی را که پدرش در آنجا حضور داشت، پرسید تا برود و بار دیگر صحبت کند. بعد از آن بود که دیگر از شوهرم خبری نشد و فهمیدیم او کشته شده است.»

*** متواری شدن خواستگار قاتل
پلیس آگاهی استان فارس از نوع به قتل رسیدن مقتول دریافت که قاتل از قبل او را می‌شناخته است چون نه علایمی از ورود به زور داخل خودرو وجود داشت و نه سرقتی رخ داده بود. شواهد امر نشان می‌داد این شلیک برای انتقام‌جویی رخ داده است و بعد از صحبت با خانواده مقتول مشخص شد دختر خانواده، خواستگاری داشته که پاسخ منفی شنیده بوده است. در حال حاضر متهم فراری است و پیگیری‌ها برای دستگیری او ادامه دارد.

کدخبر: ۳۸۲۹۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر