کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۶۳۱۲
تاریخ خبر:

‌زخمی کردن ‌مامور پلیس توسط سارق تیر و کمان‌دار

روزنامه هفت صبح |‌ سارق لوازم خودرو برای سرقت‌هایش شگرد خاصی داشت. او با تیر و کمانی که خودش درست کرده بود شیشه خودروها را نشانه می‌گرفت سپس وقتی شیشه شکست اقدام به سرقت محتویات و لوازم خودروها می‌کرد. در پرونده او ۵۰ فقره سرقت درج شده است و از آن مهم‌تر وقتی در محدوده ستارخان ماموران پلیس به او مشکوک می‌شوند بدون توجه به فرمان ایست ماموران، با آنها درگیر می‌شود. او حد

ود ۴۰ سال سن دارد و متاهل و دارای دو فرزند است. پیش از این نیز ۶ سال به جرم سرقت در زندان بوده است. می‌گوید:« به هیچ ماده مخدری اعتیاد ندارم.» شیوه شکستن شیشه خودروها با تیر و کمان را ابداع خودش می‌داند و می‌گوید:« قبلا با آچار و پیچ‌گوشتی اقدام به شکستن شیشه‌ها می‌کردم.» روز حادثه بدون توجه به اعلام ایست ماموران پلیس با یکی از آنها درگیر شده و او را با چاقو زخمی می‌کند.

اگرچه اعلام می‌کند اعتیاد به هیچ ماده مخدری ندارد اما می‌گوید:«روز حادثه در حال طبیعی نبودم.» این سارق ۴۰ ساله، در خیابان ستارخان زیر پل شیخ فضل الله به دستور ایست ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان توجهی نکرد و با ماموران پلیس درگیر شد. او در حین درگیری، با چاقو یکی از ماموران کلانتری را از ناحیه دست به شدت مجروح کرد. ماموران کلانتری پس استفاده از فنون رزمی سارق حرفه‌ای را زمینگیر و روانه زندان کردند. به قول خودش قبلا آرایشگر بوده و سرقت را از محله شاه‌عبدالعظیم آغاز کرده و هی محله به محله برای سرقت بالاتر آمده است.

*** نحوه دستگیری سارق
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق تیروکمان‌دار که با تخریب شیشه خودروها دست به دزدی می‌زد، خبر داد و گفت: «متهم به ۵۰ فقره سرقت معترف شد.» سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در خصوص دستگیری سارق کمان‌دار، بیان داشت: «با توجه به افزایش سرقت‌های لوازم داخل خودرو به شیوه تخریب شیشه خودروها ،گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه صبح شنبه ماموران گشت کلانتری ۱۱۸ ستارخان در گشت‌زنی انتظامی به رفتار مردی مشکوک و وی را تحت نظر قرار دادند.در همین حین ماموران مشاهده کردند متهم با استفاده از یک تیروکمان شیشه یک دستگاه خودرو را که در زیر پل شیخ فضل الله پارک شده بود، تخریب کرد.»

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند، گفت: «متهم به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد و سعی داشت با استفاده از سلاح سرد، از فرمان پلیس تمرد کند که پس از انجام فنون رزمی سارق دستگیر و خلع سلاح شد.» سرهنگ موقوفه‌ای گفت: «در بررسی‌های پلیسی مشخص شد این سارق ۴۰ساله از دزدان حرفه‌ای بوده و پیش‌تر برای تحمل کیفر روانه زندان شده است. متهم پس از دستگیری به ۵۰ فقره سرقت به همین شیوه معترف و برای اخذ دستور قضایی و انجام تحقیقات تکمیلی روانه دادسرا شد.»

کدخبر: ۳۸۶۳۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر