کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۴۷۲۴
تاریخ خبر:

‌رصد‌خانه | درد‌سر حیاتی، تارخ و ستاره‌ساز

روزنامه هفت صبح | محرمانه روز/ یک ممنوعیت تازه دیگر برای محمدرضا حیاتی: داستان ممنوع‌الکاری محمدرضا حیاتی در تلویزیون یک ساله شد. می‌دانید که او بعد از حمایت از یک خواننده آن ور آبی، مورد خشم مسئولان صدا و سیما قرار گرفت. با این حال سال پیش و در روزهایی که حیاتی ممنوع‌الکار شده بود، صدای او بارها از شبکه‌های مختلف پخش می‌شد.

حیاتی گوینده خبر ارتحال آیت‌الله خمینی است که این خبر تبدیل به بخشی از تاریخ معاصر شده. امسال اما چندان خبری از صدای حیاتی نبود و فقط در معدود برنامه‌ها از جمله چهل تیکه صدای او را شنیدیم. طبق یک خبر که توسط چند برنامه‌ساز در اختیار هفت صبح قرار گرفته، استفاده از صدای حیاتی تا اطلاع ثانوی ممنوع است. آن‌ها به همین دلیل در ویژه برنامه‌های خود، اجازه استفاده از خبر تاریخی ارتحال امام خمینی را نداشته‌اند.

*** جدید روز/ خسوف با امین تارخ و شهره سلطانی می‌آید: یکی از سریال‌هایی که این روزها مراحل تولید خود را خیلی سریع پشت سر می‌گذارد تا به مرحله انتشار برسد سریال «خسوف» به کارگردانی مازیار میری است. او مدتی است که درگیر تصویربرداری این سریال شده و قرار است آن را به زودی برای پخش از سامانه «نماوا» آماده کند. برخلاف دیگر سریال‌های شبکه خانگی، سریال مازیار میری بازیگر شناخته شده چندانی ندارد.

‌نقش اول زن سریال «شهره‌سلطانی» است و « امین تارخ» هم دیگر بازیگر اصلی سریال اوست. تارخ پیش از این در سریال « گاهی به پشت سر نگاه کن» با میری همکاری کرده بود. دیگر بازیگران سریال هم از بین بازیگران تئاتری انتخاب شده‌اند. در حال حاضر « نماوا» فقط سریال‌های «دراکولا» و « گیسو» را در حال انتشار دارد به همین خاطر دست اندرکاران خسوف درتلاشند تا قسمت‌های ابتدایی کار را هرچه سریعتر جهت پخش آماده کنند.

*** بی‌خیال روز / نقض پروتکل‌های بهداشتی در ستاره‌ساز: وقی اواخر سال گذشته تیزرهای مسابقه استعدادیابی «ستاره ساز» از شبکه سه پخش روی آنتن می‌رفت، عبارتی در تیزرها وجود داشت که روی آن تاکید ویژه‌ای می‌شد؛ اینکه این مسابقه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال تولید است. شلوغی بیش از حد استودیو در پشت صحنه نشان داد که در عمل پروتکل‌ها به شکل سفت و سخت در برنامه اجرا نشده است.

جهت مثال کافی است اشاره‌ای داشته باشیم به برنامه سه‌شنبه شب و آیتم مشورت داوران با مربیان. در این آیتم فیروز کریمی همراه با پنج نفر دیگر در فضایی محدود و بدون فاصله‌گذاری دور هم جمع شده بودند و مشغول حرف زدن درباره بازیکنشان بودند. نکته جالب اینجاست که هیچکدام از این شش نفر ماسک هم نزده بودند، حالا در همین فضای محدود عوامل پشت صحنه از جمله تصویربردار،صدابردار و… هم حاضر هستند.

کدخبر: ۳۹۴۷۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر