کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۸۷۶۰
تاریخ خبر:

‌توئیت بازی| ورود سریال‌های جدید نمایش خانگی

روزنامه هفت صبح | در حال حاضر سریال‌های «مردم معمولی»، «دراکولا»، «ملکه گدایان»، «می‌خواهم زنده بمانم»، «گیسو» و البته «سیاوش» در حال پخش از پلتفرم‌ها و توزیع در شبکه خانگی هستند که از این بین پخش سریال «سیاوش» تا سه هفته دیگر به پایان می‌رسد. دیگر سریال‌ها هم تقریبا به میانه راه رسیده‌اند؛ این در حالی است که هر دو پلتفرم در حال آماده کردن سریال‌های جدیدشان هستند.

فیلیمو که با راه‌اندازی بخش تازه‌ای به نام «به زودی» از انتشار قریب‌الوقوع پنج سریال «زخم کاری» (محمدحسین مهدویان)، «میدان سرخ» (ابراهیم ابراهیمیان)، «قبله عالم»(حامد محمدی)، «جیران» ( حسن فتحی) و «جزیره» (سیروس مقدم) خبر داده است. این در حالی است که نماوا هم فصل اول سریال « خاتون»(تینا پاکروان) را آماده توزیع دارد و تولید سریال‌های «حرفه‌ای» (مصطفی تقی‌زاده) و «نوبت لیلی» (روح‌الله حجازی) را هم شروع کرده است .

این در حالی است که رضا عطاران هم قرار است برای این پلتفرم ساخت یک سریال کمدی را شروع کند و مهرداد غفارزاده هم سریال تاریخی «آهوی من مارال» را کلید بزند. از سوی دیگر این دو پلتفرم سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی را هم به شکل مشترک منتشر خواهند کرد. تولید این سریال از تیر ۱۴۰۰ شروع می‌شود. با این شرایط تابستانی داغ در انتظار شبکه نمایش خانگی خواهد بود.

* ‌وحید سعیدی: سریال‌های در حال انتشار به جز یکی دو مورد، سریال‌های خوبی نیستند و اکثر آنها به نوعی مخاطب را سرخورده کرده‌اند. این روند با توزیع چند سریال خوب بهبود پیدا می‌کند. سابقه کارگردانانی که در حال ساخت سریال هستند و ترکیب بازیگرهایشان نشان می‌دهند که باید منتظر سریال‌های خوبی باشیم. سریال‌هایی که بتوانند دوباره فضای پلتفر‌م‌ها را گرم‌تر کنند.

* ‌احمد رنجبر: مشتاقم نتیجه سریال‌سازی محمد‌حسین مهدویان را ببینم . هر چند او یک تجربه موفق در ساخت مستند سریالی دارد اما شهرتش به فیلم‌های سینمایی برمی‌گردد. «زخم کاری» بازگشت جواد عزتی به بازیگری بعد از یک سال هم هست و همین کنجکاوی درباره سریال را دوچندان می‌کند. تماشای مجموعه سریال‌های درباره دوران قاجار هم از این لحاظ وسوسه‌انگیز است تا بدانیم هر کدام در این رقابت چه کرده‌اند.

* ‌مرجان فاطمی: درحال حاضر غیر از «می‌خواهم زنده بمانم» سریال قابل قبول دیگری درشبکه نمایش خانگی وجود ندارد. طبیعتا با ورود سریال کارگردان‌هایی مثل حسن فتحی و محمدحسین مهدویان و سیروس مقدم وضعیت شبکه خانگی بهتر خواهد شد.

کدخبر: ۳۸۸۷۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Papak

    توئیت مرجان فاطمی رو می پسندم? ای کاش شم ا روزنامه نگاران به نوعی این پیام را به کارگردانان سریال های نمایش خانگی می رسان دید که پخش فیلم هایشان حداقل دو بار در ه فته انجام شود زیرا یکبار در هفته حسّ آدم ی را نسبت به فیلم سرد می کند☹