کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۷۶۶۲
تاریخ خبر:

۱۰۰‌پیشنهاد کاربردی برای خرید هدیه‌‌ روز مادر

روزنامه هفت صبح، گروه بازار |‌ با نزدیک شدن به روز مادر یک دغدغه جدی می‌تواند خرید هدیه باشد. گزینه‌های زیادی برای خرید وجود دارد. اگر بخواهید زیر ۵۰۰ هزار تومان پول بدهید می‌توانید به سراغ ضدآفتاب‌ها بروید که از ۱۰۰ هزار تومان تا ۴۷۰ هزار تومان در بین برندهای خوبی چون پریم و لانسون و اسکین‌کد پیدا می‌شود. کرم دور چشم هم از ۶۷ هزارتومان تا ۵۰۰ هزار تومان در برندهای ایرانی و خارجی در بازار وجود دارند. یک گزینه دیگر می‌تواند شال و روسری باشد که معمولا از ۸۰ هزار تومان به بالا هستند.

اگر بین ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان هزینه می‌کنید یکی ازگزینه‌ها دستبندهایی است که کمتر از یک گرم طلا در آن به‌کار رفته است و قیمت آنها از ششصد هزار تومان شروع می‌شود. برای خرید تبلت و موبایل حداقل باید یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بدهید. اگر بتوانید سه تا پنج میلیون تومان هزینه کنید، مدل‌های گوناگون تبلت و موبایل در بازار با این بودجه وجود دارند. کیف و کفش چرم هم از یک میلیون تا پنج میلیون تومان در بازار پیدا می‌شود. اگر طرفدار خرید سکه به‌عنوان هدیه هستید، سکه ربع سه میلیون و ۷۸۰ هزار تومان است.

‌بهترین هدیه روز مادر با بودجه تا ۵۰۰ هزارتومان
برای خرید هدیه کمتر از ۵۰۰ هزار تومان، اگر سراغ محصولات آرایشی و بهداشتی بروید، یکی از انتخاب‌هایتان می‌تواند کرم ضدآفتاب باشد. مثلا پریم یک ضدآفتاب جوان‌کننده را ۱۰۰ هزار تومان می‌فروشد. اگر بخواهید پول بدهید، برند لانسون ضدآفتاب رنگی خود را ۴۷۰ هزار تومان قیمت زده. با ۳۵۰ هزار تومان هم می‌توان به سراغ ضدآفتاب‌های اسکین‌کد رفت. برای خرید کرم‌های دورچشم، قیمت‌ها از ۶۷ هزار تومان شروع می‌شود که برند سیگل آن را تولید می‌کند.

اگر بخواهید به سراغ سینره بروید، باید ۱۴۰ هزار تومان بپردازید و اگر بتوانید تا ۴۰۰ هزار تومان پول بدهید، لورآل کرم دور چشم ۱۵ میلی‌لیتری را به این قیمت می‌فروشد. ضدچروک پریم ۲۰۴ هزار تومان است و سینره محصول مشابه را ۱۶۰ هزار تومان می‌فروشد. اورال ضدچروک مخصوص شب را ۴۷۸ هزار تومان قیمت گذاشته است. اگر مادرتان اهل آرایش باشد احتمالا از داشتن یک کرم‌پودر جدید استقبال خواهد کرد. در میان برندهای ایرانی مای را می‌شود با ۵۶ هزار تومان، شون را با ۱۵۸ هزار و کالیستا را با ۱۲۹ هزار تومان خرید.

اگر به سراغ فلورمار بروید قیمت ۲۰۰ هزار تومان بوده و نوت که ساخت ترکیه است، ۲۸۳ هزار تومان به فروش می‌رسد. اگر بخواهید بیشتر هزینه کنید اورال ضدچروک مخصوص شب را ۴۷۸ هزار تومان قیمت گذاشته است. اگر بخواهید سشوار بخرید، برند جانسون در دو مدل ۲۸۰ و ۳۷۰ هزار تومانی دربازار قابل خریدن است. در میان وسایل خانه آبمیوه‌گیری سایا را می‌شود با ۴۳۰ هزار تومان خرید. ساندویچ‌ساز کنوود ۳۷۶ هزار تومان بوده و توستر جرماتیک ۴۷۴ هزار تومان است.

همچنین می‌شود یک سرویس چای‌خوری چینی را با ۵۰۰ هزار تومان خرید. با این پول می‌شود برخی از انواع کفش ورزشی را هم خرید. برندهای متفرقه از ۱۵۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان قابل خریدند. روسری‌های زنانه از ۵۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان دیده می‌شود که بنا به سلیقه خودتان می‌توانید دست به انتخاب بزنید. ست شال و کلاه‌بافتنی برای این فصل هم از ۳۵۰ هزار تومان به بالا دیده می‌شود. شال‌های زمستانی هم از هشتاد هزار تومان تا ۴۵۰ هزار تومان قابل خریدند که نسبت به‌جایی که خرید می‌کنید و جنس آن‌ها متفاوت است.

بهترین هدیه روز مادر با بودجه ۵۰۰ تا یک میلیون
در این بازه قیمت می‌توانید سراغ برخی از طلاهای سبک بروید. مثلا دستبندهای مهره و طلا از۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان در بازار دیده می‌شوند. مثلا دستبندی که ۰٫۳۴ گرم طلا در آن به‌کار رفته ۶۸۵ هزار تومان قیمت دارد. یا یک گالری دیگر دستبندی که طلای آن به شکل انار است با وزن ۰٫۱۴ گرم، ۵۱۲ هزار تومان قیمت گذاشته است. اگر به سراغ محصولات بهداشتی برویم، کرم آبرسان اوردینری را می‌شود با ۷۶۰ هزار تومان خرید.

اسکین کد این نوع از کرم را ۵۶۱ هزار تومان می‌دهد. کرم ویتامین‌سی بادی‌شاپ ۷۲۰ هزار تومان تا ۸۴۰ هزار تومان است. ژل ضدلک اوردینری ۵۱۰ هزار تومان است. کرم دورچشم اسکین‌کد را می‌شود با ۹۱۶ هزار تومان خرید. البته مدل دیگری از این برند ۶۱۷ هزار تومان قیمت دارد. قیمت یک مدل اورال ۷۹۹ هزار تومان است. از لوازم خانه می‌توانید به اتو فکر کنید. با ۹۰۰ هزار تومان می‌شود یک اتوی پارس‌خزر خرید. قیمت در برند گوسونیک ۵۷۰ تا ۷۵۰ هزار تومان است.

پاوربانک هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. با ۵۳۱ هزار تومان می‌شود یک مدل شیائومی را با ۲۰هزار میلی‌آمپر خرید. با همین ویژگی ای‌دیتا ۵۹۵ هزار تومان قیمت دارد. اگر به سراغ انرجایزر ۳۰ هزار آمپلی‌فایری بروید، باید ۸۸۰ هزار تومان بپردازید. اگر اهل موسیقی باشند، هندزفری‌های بلوتوثی با مارک تسکو۸۹۰ هزار تومان قیمت دارند. از برند شیائومی هم می‌شود با ۷۲۲ هزار تومان هندزفری بلوتوثی خرید. پلوپز پارس‌خزر هم یک میلیون تومان قیمت دارد که در آشپزی می‌تواند به کمک اعضای خانواده بیاید.

با همین قیمت می‌شود به سراغ گوشت‌کوب برقی پاناسونیک هم رفت. قهوه‌ساز ساده هاردستون هم در باشگاه یک میلیونی‌ها قرار می‌گیرد. سبزی خردکن را می‌شود با ۹۹۰ هزار تومان خرید. اگر خواندن کتاب را دوست دارند، یک شاهنامه لوکس چاپ انتشارات پیام عدالت ۹۹۰ هزار تومان است. دیوان حافظ همین نشر هم ۹۷۹ هزار تومان قیمت خورده است. بوستان سعدی که نشر یاقوت کبیر آن را منتشر کرده ۹۶۰ هزار تومان گفته می‌شود. برای خرید کیف چرم قیمت‌ها در چرم مشهد و نوین چرم از ۸۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

بهترین هدیه روز مادر با بودجه یک تا سه میلیون
اگر این میزان پول دارید، یکی از انتخاب‌ها می‌تواند گوشی‌های موبایل هوشمند و اقتصادی باشد. مثلا می‌توانید سراغ نوکیا مدل C1 به قیمت یک میلیون و ۶۶۰ هزار تومان بروید. گزینه بعدی می‌تواند هوآوی مدل Y5p به قیمت دو میلیون و ۳۵۷ هزار تومان باشد. سامسونگ Galaxy A01 هم دو میلیون و ۴۴۸ هزار تومان است. برخی از مدل‌های تبلت هم با این قیمت‌ها قابل خرید هستند. جی‌ال ایکس مدل F2 یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بوده و لنوو TAB M7 دو میلیون و ۲۵۹ هزار تومان است.

اگر به سراغ طلا بروید، برخی از مدل‌های دستبند، گردنبند و گوشواره قابل خریدند. مثلا یک گردنبند طلا به شکل ماه در روبی گالری ۱٫۶۳ گرم وزن دارد و دو میلیون و ۵۳۲ هزار تومان فروخته می‌شود. یک جفت گوشواره به شکل قلب در کیاگالری به وزن ۰٫۸۶ گرم یک میلیون و ۲۵۶ هزار تومان بوده و یک مدل دیگر به شکل برگ با وزن ۱٫۲۰ گرمی را می‌شود با یک میلیون و ۹۳۲ هزار تومان به عنوان هدیه خریداری کرد. یک دستبند بافتی که طلای آن ۱٫۳۰ گرم است در گالری هور دو میلیون و ۱۶۶ هزار تومان قیمت دارد.

یک انگشتر که روی آن با سنگ آبی کار شده در روبی گالری به وزن ۱٫۵ گرم،‌ دو میلیون و ۵۲۸ هزار تومان به فروش می‌رود. یک مورد دیگر انگشتری به شکل قلب و با وزن ۱٫۲ گرم است که یک میلیون و ۸۶۸ هزار تومان قیمت دارد. اگر دنبال کتابخوان باشید، یک کیندل آمازون را می‌شود با سه میلیون تومان خرید. قیمت سشوار حرفه‌ای پرومکس یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان است. سشوار چرخشی بابلیس هم دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

فرکننده مو بابلیس دو میلیون و ۷۵ هزار تومان است. پرومکس هم یک فرکننده پیشرفته را یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان قیمت زده. اگر به دنبال اتو مو باشید می‌توانید یک مدل از برند بابلیس را به قیمت دو میلیون و ۵۵۹ هزار تومان بخرید. برای خرید یک جفت کفش راحتی زنانه در چرم مشهد باید دو میلیون و هشت هزار تومان بپردازید. همچنین می‌توانید از همین برند یک پاشنه هفت سانتی طوسی رنگ را یک میلیون و ۸۰۴ هزار تومان بخرید.

بهترین هدیه روز مادر با بودجه سه تا پنج میلیون
در این بازه قیمت دست شما برای خرید کالای دیجیتال یا وسایل برقی خانه کمی بازتر است. مثلا اگر بخواهید گوشی سامسونگ Galaxy A12 بخرید، باید سه میلیون و ۷۶۹ هزار تومان پول بدهید از همین برند Galaxy A03s سه میلیون و ۷۰ هزار تومان قیمت دارد. مورد بعدی می‌تواند شیائومی POCO M3 با قیمت چهار میلیون و ۹۸۵ هزار تومان باشد. Poco C3 این برند هم سه میلیون و ۱۲۹ هزار تومان قیمتش است. یک انتخاب دیگر می‌تواند عینک آفتابی باشد که برند سلین را می‌شود با پنج میلیون تومان خرید.

کارولینا هررا هم همین حدود قیمت دارد. در بین سرویس‌های طلا می‌شود یک نیم ست دست‌ساز با وزن ۳٫۸۱ گرم و به شکل پروانه چهارمیلیون و ۵۲۵ هزار تومان است. مورد دیگر می‌تواند گردنبندی با یک سنگ کوچک سرخ به وزن ۳٫۰۵ گرم باشد که کیاگالری آن را چهار میلیون و ۵۸۶ هزار تومان قیمت گذاشته است. انگشتر کارتیه را می‌توانید با هر قیمتی پیدا کنید. همچنین ممکن است از طرفداران خرید سکه باشید. سکه ربع این روزها سه میلیون و ۷۸۰ هزار تومان قیمت دارد.

یک کرم ضدچروک لیراک برای طرفداران محصولات بهداشتی سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد. مسواک برقی اورال‌بی را می‌شود با چهار میلیون و ۴۸۴ هزار تومان خرید. برای دوستداران عطر، ژادور دیور به قیمت چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می‌تواند انتخاب خوبی باشد. گزینه بعدی می‌تواند عطر بولگاری سلیما باشد که قیمت آن چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. عطر لانکوم، لا وی ابل را می‌شود با سه میلیون و ۷۸۰ هزار تومان خرید.

گوچی مدل فلورا هم سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است. برای خرید کیف چرم، چرم درسا می‌تواند گزینه خوبی باشد. یک کیف کوچک دسته‌دار از این برند ایرانی را می‌شود چهارمیلیون و ۳۶۶ هزار تومان خرید. یک مدل کلاسیک دیگر را می‌توان با چهار میلیون و ۵۴۹ هزار تومان خرید که کیف بزرگ و جاداری به حساب می‌آید. یک کفش پاشنه‌دار پامپ زنانه در این برند چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و با چهارمیلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌شود یک بوت ساق کوتاه چرمی و راحت خرید.

کدخبر: ۴۳۷۶۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر