کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۲۷۹۱
تاریخ خبر:

یک موقعیت تاریخی در ‌پردیس کوروش

روزنامه هفت صبح | یک: ‌ شرایط فدراسیون‌ها چندان روبه‌راه نیست. به جز فدراسیون فوتبال که انواع و اقسام تنش‌ها و رسوایی‌ها را طی دو سال گذشته تجربه کرده و واکنش‌های خشمگینانه و اعتراضی ملی پوش‌ها و رسوایی بدون تماشاگر برگزار کردن هفته اول لیگ و ماجرای ویلموتس و اسکوچیچ و این طور چیزها‌،‌ فدراسیون والیبال هم درگیر مسئله پاداش‌ها و نارضایتی ملی پوش‌ها بوده و قهرکردن محمد موسوی.

قبلش هم که فدراسیون وزنه‌برداری آن ماجرا‌ی اعتصاب وزنه بردارها در اعتراض به کیفیت اردو از محل خوا‌ب تا پاداش و وضعیت غذا را تجربه کرده است. فدراسیون کشتی هم که در ماجرای بودجه و این طور چیزها در چالش بوده است. حواس کمیته المپیک و وزارت ورزش به اوضاع فدراسیون‌ها و عملکرد روسای این فدراسیون‌ها هست؟‌ واقعا به ملی پوش‌های والیبال فقط ۱۸ میلیون تومان پاداش داده‌اند؟‌ واقعی‌؟

دو: بازی سپاهان و استقلال آن فرضیه ما را تایید کرد که اصفهانی‌ها با دقت نقاط ضعف خودرا پوشش داده‌اند. راستش هیچ وقت از سکنات و رفتار و خشونت بی‌دلیل دانشگر خوشم نیامده اما از همان سال گذشته معتقد بودم که او بهترین مدافع فعلی ایران است به شرطی که تحت نظر یک مربی پایبند به دیسیپلین قرار بگیرد.

فکر کنم او با مورا‌یس دوران باشکوهی را طی کند و ازآن حرکات نسبتا جلف نوجوان پسند ‌حین بازی‌ها دست بردارد. با آمدن دانشگر مشکل ضعف قلب دفاع سپاهان برطرف شده. از طرفی رامین رضائیان نشان داد که سپاهان در دادن اسماعیلی فر و گرفتن رامین‌، ‌چه سود سرشاری برده است. رضائیان در بازی با استقلال در یک کلام عالی بود و در کار دفاعی هم بسیار بهتر از اسماعیلی‌فر ظاهر شده بود. حیف است که رامین را در تیم ملی نخواهیم داشت.

سه: در سلسله مطالب روزهای پنجشنبه درباره تاپ‌تن‌های سالیانه فوتبال اروپا نوشته شده بود که بکن باوئر اعجوبه‌ای بوده است که یازده سال پیاپی در فهرست تاپ تن قرار داشته است. حالا کریستیانو رونالدو رکورد هفده سال حضور در این تاپ تن را دارد و امسال هم در لیست سی نفر قرار گرفته است‌. ۱۸ سال در بالاترین سطح فوتبال جهان. برای پله حدودا این عدد حدود سیزده سال بودکه یکی دوسال این وسط‌هایش مصدوم بوده‌،‌ برای مارادونا در حدود ۱۴ سال‌، برای زیدان در حدود ۱۰سال‌، برای کرویف هم در حدود ۱۰سال. اما رونالدو و مسی همه رکوردها را در هم شکسته‌اند.

چهار: این حضور پارسا پیروزفر در یک اکران از فیلم تی تی هم به ماجرایی بدل شده. وقتی روی سن می‌ایستد و ماسک خود را بر می‌دارد و سپس نیمی از حاضرین سالن فریاد غریبی می‌کشند. داستانی است برای خودش. خوب شد که دستشان کارد میوه خوری نبود !

کدخبر: ۴۷۲۷۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر