کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۴۸۳۳
تاریخ خبر:

کاسیاس و کاکا با کاپ جام جهانی به ایران می‌آیند

ایکر کاسیاس و کاکا دو ستاره و برنده جام جهانی فوتبال برای نخستین بار سفیر فیفا برای به نمایش گذاشتن کاپ جام جهانی در ۳۲ کشور حاضر در قطر هستند. این دوستاره کاپ جام جهانی را به ایران نیز خواهند آورد تا در معرض دید علاقمندان ایرانی قرار بگیرد.

نایب رئیس بازاریابی جهانی فیفا دراین باره گفت: از آنجایی که طرفداران فوتبال در سراسر جهان برای حمایت از تیمهای خود آماده می شوند ، فیفا به هواداران این فرصت را می دهد تا قهرمانی را قبل از مسابقات تجربه کنند. فیفا می خواهد طرفداران خود را به فرصتی برای دیدن شناخته شده ترین نماد فوتبال دعوت کند. در این تور کاپ جام جهانی در ۵۱ کشور و منطقه به نمایش گذاشته خواهد شد تا فیفا را یک قدم به هدف بازدید از هر یک از ۲۱۱ انجمن عضو فیفا تا سال ۲۰۳۰ نزدیکتر کند.

کاکا ستاره برزیلی دراین باره گفت: این یک افتخار باورنکردنی است که بخشی از اولین تجربه تور کاپ جام جهانی فیفا باشم. من در اولین حضورم در جام جهانی فوتبال بعنوان یک بازیکن تنها ۲۰ سال داشتم.

ایکر کاسیاس دروازه بان سابق اسپانیا نیز گفت: وقتی که در سال ۲۰۱۰ این جام را بعنوان کاپیتان اسپانیا بالای سر بردم، نقطه برجسته دوران حرفه ای من بود. احساس غرور می کنم که امروز بعنوان سفیر فیفا به علاقمندان فوتبال در نقاط مختلف جهان ملحق می شوم.

کدخبر: ۴۶۴۸۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر