کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۱۳۱۶
تاریخ خبر:

کارنامه زنانه در اکران فیلم‌های روز

روزنامه هفت صبح | یک: بی همه چیز. ‌ هدیه تهرانی بازیگر ۴۹ساله در بی همه چیز بر تخت پادشاهی نشسته است و یک شاه نقش بزرگ را به دست آورده. زنی افسون‌کننده با مجموعه‌ای از طراحی لباس‌های چشم‌نواز و نقشی تاثیرگذار. تهرانی با تکیه بر همان استعداد قدیمی خود در کول به نظر رسیدن و برخوردهای سرد با مردان مشتاق چهره تاثیرگذار در فیلم بی همه چیز است.در نقشی که از نمایشنامه مشهور فردریش دورنمات اقتباس شده است.در این فیلم باران کوثری باز هم شجاعت و فداکاری خاص خود را به نمایش گذاشته و با گریمی غیرعادی در فیلم ظاهر شده است.

دو: آتابای. سحردولتشاهی بازیگر ۴۲ساله با آتابای ثابت می‌کند که چه توان مضاعفی در بازی در نقشی احساسی و عاشقانه را در خود ذخیره کرده است. نقش او چندان دیالوگی ندارد اما او در میمیک صورت و بازی با چشم‌ها درخشان ظاهر شده است.

سه: گربه سیاه. ترلان پروانه تنها ۲۲سال دارد اما با اعتماد به ‌نفسی حاصل شش سال حضور مستمر در سینمای ایران در گربه سیاه ظاهر شده است و فاصله یک بازیگر نقش‌های نوجوانانه با یک ستاره جوان را با سرعت در حال پیمودن است. حضور او در مراسم ضیافت فیلم گربه سیاه با شیطنت متخصصان فتوشاپ در فضای مجازی جنجال ساز شد اما در نهایت اصل ماجرا مشخص شد.

چهار: رمانتیسم عماد و طوبا. الناز حبیبی بازیگر تلویزیونی در عرصه سینما کار سختی در این فیلم برعهده نداشت اما هرچه هست به خوبی از وظیفه خود در این فیلم مفرح عاشقانه برآمده است با نمایش درکی درست از لحظات کمدی فیلم.

پنج: اتومبیل. فیلم گمنامی که نقش اول زن را به سحر قریشی داده تا بازیگر پرکار در فضای مجازی در سینما دوباره ظاهر شود. امیدواریم شاهد تکامل بازی خانم قریشی باشیم و آن احساس کم توجهی و کم بها دادن به هنر بازیگری در فیلم‌هایشان به تدریج محو شود.دو ستاره تلویزیونی یعنی شهرزاد کمال زاده و آزیتا ترکاشوند هم در این فیلم حضور دارند. سحرقریشی همزمان در فیلم آپاچی هم بازی می‌کند که آن هم روی پرده است.

شش: گشت ارشاد ۳ . روی چهره‌های ناشناخته و جوان سرمایه گذاری کرده که خب یکی ازآنها ریحانه پارسا بود که به ترکیه مهاجرت کرده و خودش را در راه و رسم جلوه‌گری دست‌اندرکاران سایت‌ها‌ی شرط بندی غرق کرده است‌.

هفت: دینامیت. نازنین بیاتی بازیگر خوش شانسی است یا توانایی‌هایی دارد که معمولا فیلم‌هایش پرفروش می‌شوند؟هرچه هست این فیلم هم در گیشه موفق بوده و کارنامه بیاتی در سینمای تجاری را پربار‌‌تر از همیشه کرده است.

هشت: بندربند. پگاه آهنگرانی در فیلمی از مادرش منیژه حکمت ظاهر شده است‌. او مدت‌هاست که حضوری در سینما نداشته و احتمالا بازی در فیلم متفاوت خانم حکمت را نیز به خاطر تعهدات مادر و فرزندی قبول کرده است.

‌۹ : شهر گربه‌ها. یادمان هست نیوشا ضیغمی در میانه دهه هشتاد بازیگر مهمی محسوب می‌شد و خیلی‌ها فکر می‌کردند او شاید به ستاره تبدیل شود. خب نشد. ضیغمی راه دیگری برای خود انتخاب کرد و حالا هم در حاشیه سینما و در بطن فضای مجازی حضور دارد.

کدخبر: ۴۳۱۳۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر