کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۶۹۴۰
تاریخ خبر:

چهره هفته | ‌آن نگاه «کاری» خان عمو

روزنامه هفت صبح | سریال «زخم کاری» محمدحسین مهدویان همانی است که پیش‌بینی می‌شد. یک اقتباس جذاب و نفس‌گیر از رمان «بیست زخم‌کاری» نوشته محمود حسینی‌زاد که نگاهی به تراژدی «مکبث» ویلیام شکسپیر دارد. در این سریال بازیگران در اوج درخشش هستند؛ جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، سعید چنگیزیان و البته سیاوش طهمورث.

او در نقش ابراهیم ریزآبادی، یا همان خان عمو، رئیس متمول یک هلدینگ با همان سکانس اول مخاطب را میخکوب کرد. نگاه‌ها، خنده‌ها، لحن بیان و دیگر خصوصیات رفتاری و گفتاری‌اش شست مخاطب را خبردار می‌سازد که ریزآبادی چگونه آدمی است. این هفته و با پخش دومین قسمت سریال «زخم کاری» موقعیت ریزآبادی در داستان بیشتر به چشم آمد و حالا باید منتظر دوئل جذاب این کاراکتر مالکی (جواد عزتی) باشیم.

داستان نفس‌گیر سریال با بازی خوب بازیگران و البته سیاوش طهمورث از «زخم کاری» یک سریال موفق در همین ابتدای راه ساخته است. حیف است از طهمورث بگوییم و نوشته فرزاد حسنی در تحسین بازی او را مرور نکنیم: «و این بار سیاوش طهمورث. نیم کلاچ و نیم ترمز، عجیب‌ترین نقش عمرش را با ظریف کاری غریب و دور از انتظاری بازی کرد. نقشی که حتی در میان کاراکترهای نمایشی هم منحصربه‌فرد است.

در ۷۵ سالگی چنین درخششی تبریک فراوان دارد. آفرین به «زخم کاری» و «طهمورثش.» سیاوش طهمورث سال‌ها در تئاتر، تلویزیون و سینما نقش‌آفرینی کرده و کلی نقش بدمن در کارنامه دارد. حساب «زخم کاری» جدا از همه آنهاست؛ چه بازیگر در اوج قرار دارد و شخصیت جای کار بیشتری به او می‌دهد. نقش محمدحسین مهدویان در این موفقیت غیر قابل انکار است.

کدخبر: ۳۹۶۹۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر