کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۸۸۳۰
تاریخ خبر:

چهره هفته| ‌کامبک به سبک مینا ساداتی

چهره هفته| ‌کامبک به سبک مینا ساداتی

روزنامه هفت صبح| چند وقت پیش مینا ساداتی را به عنوان چهره هفته انتخاب کردیم و نوشتیم عملکرد اخیرش توام با موفقیت نیست. اشاره اصلی به سریال «آمستردام» بود که تا نوبت به عرض اندام ساداتی رسید، به دلیل مسائل فرامتن توقیف شد. این توقیف ربطی به ساترا ندارد.

خلاصه این‌که زمان زیادی نگذشت تا بار دیگر خانم ساداتی را در دو سریال مختلف ببینیم. اولی «هفت» است که دو سال پیش بازی کرد و حالا دو قسمت آن در تماشاخونه منتشر شده. او بعد از آن سریال بار دیگر پیشنهاد همکاری کیارش اسدی‌زاده را پذیرفت و در «دفتر یادداشت» حضور یافت.

فعلا یک قسمت از آن در نماوا عرضه شده است. اتفاق خوب جایی است که بدانیم ساداتی دو نقش متفاوت در این دو سریال دارد. او در «هفت» یکی از چهره‌های اصلی گروهی جوان پرشور است که بعد از تاسیس یک کافه سیار گرفتار مشکلاتی ناخواسته می‌شوند. ساداتی در همین ابتدای راه موقعیت‌های متضاد شخصیت را جذاب ارائه کرده؛

چه فصل سرخوشی عاشقانه و نیز حاصل از موفقیت در کار و چه حالا که به عنوان متهم در دادگاه حاضر است. او در «دفتر یادداشت» نقش دکتری عصبی را دارد و همین ویژگی در مقابل خونسردی رضا عطاران بخشی از موفقیت کمدی سریال را باعث شده.

کدخبر: ۵۴۸۸۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر