کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۵۲۹۲
تاریخ خبر:

چهره هفته| میترا رفیع ستاره جدید سیما

روزنامه هفت صبح| علاقه‌اش به بازیگری ریشه در کودکی دارد و خیلی‌زود به آرزوی خود رسید. میترا رفیع در نوجوانی باز هم در چند اثر سینمایی از‌جمله «کلمبوس» بازی کرد و حضور در صحنه تئاتر را به تجربیاتش افزود. سریال «از سرنوشت» جدی‌ترین فعالیت اوست که نام رفیع را سر زبان‌ها انداخت.

با این حال ستاره بخت او با سریال «بی‌همگان» درخشید. سریالی که این شب‌ها روی آنتن شبکه سه است و رفیع یکی از نقش‌های اصلی را برعهده دارد. او در قالب شخصیت دختری به‌نام الناز ظاهر شده که برای رسیدن به پسری جوان حتی مقابل پدر ایستاده. میترا رفیع را می‌توان نماینده‌ای از نسل جدید دانست که خود می‌خواهند برای زندگی و آینده‌شان تصمیم بگیرند.

رفیع در گفت‌و‌گو با ایرنا شرایط کاراکتر را این‌طور تعبیر کرده: «به عقیده من دلیل دور ماندن دو نسل از یکدیگر می‌تواند عدم شناخت باشد و این غریبگی می‌تواند منجر به ترس در فرزند و منجر به خشم در والد شود. حال آنکه اگر گفت‌وگو صورت بگیرد و هر دو طرف به شناختی درست از جهان هم دست پیدا کنند زبانی مشترک به‌دست می‌آید و فاصله‌ها طی می‌شوند.» علاقه‌مندی رفیع به بازیگری باعث شده به شکل تخصصی این رشته را پی بگیرد و صاحب مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر شود.

از او پس از «بی‌همگان» سریال «گیلدخت» روی آنتن خواهد رفت؛ ملودرام عاشقانه‌ای که داستان آن در عهد قجر می‌گذرد و رفیع نقش دختری به‌نام گلنار را بازی کرده است. این یعنی نام رفیع همچنان بر سر زبان‌ها خواهد ماند. تصمیم او برای ادامه بازیگری چیست و چه سرنوشتی انتظارش را می‌کشد؟

کدخبر: ۴۸۵۲۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر