کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۹۵۲۰
تاریخ خبر:

چهره هفته| رمز و راز محبوبیت امین حیایی

روزنامه هفت صبح | در فاصله دو «عصر جدید» امین حیایی دومین سیمرغ را به‌دست آورد اما شخصیت این بازیگر به گونه‌ای است که حتی دهمین سیمرغ هم تاثیری رو رفتار او ندارد. خیلی‌ها بعد از جایزه و حتی اندکی شهرت، به تلویزیون پشت می‌کنند و انگار نه انگار که روزی این مدیوم سکوی پرتاب آن‌ها بوده است. برای حیایی اما ماجرا فرق می‌کند. او وقتی داوری «عصر جدید» را پذیرفت که بازیگری مطرح بود سیمرغ مانع از تداوم همکاری‌اش با تلویزیون نبود.

او از همان قسمت‌های نخست برنامه عصر جدید نشان داد تفاوتی محسوس نسبت‌به دیگر داوران دارد: در عین جدی بودن، مهربان است و طوری رفتار می‌کند که شرکت‌کننده‌ها با او «راحت‌تر» هستند. این رفتار و شوخی‌هایی که به قاعده بیان می‌کند از حیایی چهره‌ای محبوب ساخته است.

او که چند ماه پیش از آغاز برنامه به خاطر «برف آخر» صاحب سیمرغ فجر شد،در فصل دوم هم همان داور طناز و راحت دوره قبل است. حیایی به تازگی نکته‌ای درباره برنامه گفته:« ابتدا برای اجرای مسابقه عصر جدید با من صحبت کردند، اما از آنجایی که علاقه‌ای به کار اجرا ندارم، این پیشنهاد را قبول نکردم.

در ادامه بحث داوری مطرح شد که بعد از چندجلسه مذاکره قرار شد به عنوان داور در این مسابقه حاضر بشوم.» همزمان با «عصر جدید» فصل سوم «ساخت ایران» با بازی حیایی هم منتشر شده. او در این سریال کمدی تیپ همیشگی‌اش را به نمایش گذاشته و در قید و بند اتهام به بازی تکراری نیست. او خوب می‌داند به‌زودی می‌تواند با یک نقش متفاوت، وَر دیگری از خود نمایان سازد.

کدخبر: ۴۴۹۵۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر