کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۷۸۶۹
تاریخ خبر:

چهره هفته | ای شاه همه بهانه از توست

روزنامه هفت صبح | دو سال پیش برای نخستین بار در هفت صبح خبر بازی بهرام رادان در نقش ناصر‌الدین شاه را منتشر کردیم. آن‌چه باعث شده بار دیگر سراغ رادان و ناصر برویم دو مسئله است. یکی پایان تصویربرداری سریال جیران در خوانسار و دیگری تحلیل‌ها و نقدهای متفاوت درباره قبله عالم.

قبله عالم سریالی است که با نگاهی طنز به دربار ناصرالدین شاه توسط حامد محمدی ساخته شده و بعد از دو هفته‌، نظرات موافق و مخالف زیادی را به خود دیده. در این میان اما روی بازی حامد کمیلی در نقش ناصرالدین شاه اتفاق نظر وجود دارد. همزمان این سوال پیش کشیده می‌شود که حسن معجونی در سریال آهوی من مارال و بهرام رادان در سریال جیران چگونه نقش ناصرالدین شاه را بازی کرده‌اند. رادان انگیزه زیادی دارد؛ می‌خواهد تجربه ناکام نخستین سریالش یعنی رقص روی شیشه را جبران کند و به همین خاطر با رد پیشنهادها روی نقش ناصر‌الدین شاه متمرکز بوده.

او می‌داند در روزهای سوت و کور سالن‌های سینما، سریال‌های خانگی عرصه تازه‌ای برای ستاره‌ها هستند. این هفته تصویر تازه‌ای از رادان در جیران هم منتشر شد که او را در موقعیت خارج از دربار و در شکارگاه نشان می‌دهد. حسن فتحی هم بعد از حاشیه‌های شهرزاد مترصد فرصتی است تا با ساخت یک سریال موفق دیگر قدرت‌نمایی کنـد. چــه سرنوشتی در انتظار بهرام‌، حسن و ناصر است؟

کدخبر: ۴۰۷۸۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر