کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۰۰۶۹
تاریخ خبر:

چهره هفته| ‌‌اوج دوباره سوگل با نازنین

چهره هفته| ‌‌اوج دوباره سوگل با نازنین

روزنامه هفت صبح| حضور کوتاه اما تاثیرگذار سوگل خلیق در سریال خانگی «دفتر یادداشت» بار دیگر نام این بازیگر را سر زبان‌ها انداخته. او نقش دختری به نام نازنین را برعهده دارد که به دلیل مصرف مواد خنده‌های هیستریک و رفتارهای عصبی دارد. در قسمت اول، مواجهه نازنین با ایرج (رضا عطاران) و آن خنده‌ هایش در موقعیتی تراژیک، خیلی زود توجه مخاطبان را جلب کرد.

این اتفاق در قسمت دوم هم رخ داد؛ ولی به شیوه‌ای متفاوت. نازنین، مرد خائن را به باد کتک و ناسزا گرفت؛ عصبانیت خود را با خط کشیدن روی ماشین او خالی کرد و سپس با خنده‌های ریز و مستمر از قاب خارج شد. تغییر وضعیت کاراکتر، از خشم جنون‌آمیز به خنده،گوشه‌ای از توانایی خانم خلیق را یادآور می‌شود.

سهم سوگل خلیق از دو قسمت ابتدایی «دفتر یادداشت» کم بوده اما به‌خوبی شمایل نازنین که دختری گرفتار به اعتیاد است را ارائه کرده. بنابراین، از حالا می‌توان سریال کیارش اسدی‌زاده را تجربه‌ متفاوت دیگری در کارنامه این بازیگر جوان دانست. قابلیت بازیگری خلیق پیش‌تر اثبات شده بود؛ چه روی صحنه تئاتر، چه بر پرده سینما و چه در قاب تلویزیون. «هم‌گناه»، «سیاوش» و «قبله عالم» نیز سه سریال او در شبکه خانگی هستند.

کدخبر: ۵۵۰۰۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر