کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۰۵۱۳
تاریخ خبر:

پشت‌پرده اخراج برانکو از الاهلی

روزنامه عربستان از راز جدید در اختلاف عمر السومه با برانکو پرده برداشت و این مهاجم سوریه ای را یکی از اصلی ترین دلایل اخراج برانکو دانست.

به گزارش so3ody، برانکو ایوانکوویچ دوران بسیار کوتاهی در الاهلی عربستان داشت. با وجود آنکه هواداران الاهلی استقبال باشکوهی از برانکو داشتند و امید زیادی به درخشش با این مربی کروات داشت اما او تنها بعد از پنج بازی از هدایت الاهلی اخراج شد. شکست دو بر یک در هفته سوم لیگ عربستان برابر الوحده باعث شد تا برانکو از هدایت الاهلی اخراج شود.

سایت so3ody عربستان از اختلاف عمر السومه مهاجم سوریه ای الاهلی با برانکو به عنوان اصلی ترین دلیل اخراج سرمربی کروات نام برد و نوشت: اعتراض السومه به برانکو از همان دیدار نخست برابر الهلال آغاز شد. این مهاجم سوریه‌ای مخالف سبک بازی و تفکرات برانکو بود و دخالت او در امور فنی تیم هم باعث شد تا برانکو او را کنار بگذارد.

رسانه‌های عربستانی از بحران در باشگاه الاهلی عربستان نوشتند تا جایی که مدیر باشگاه هم بعد از برانکو کنار گذاشته شده است.

منصور بن مشعل مدیر ورزشی الاهلی مجبور به استعفا از پست خود شد. او تاکید کرد که رئیس این باشگاه در کارهای فنی دخالت می کرد و البته او دوست داشت که برانکو در تیم بماند اما اعتراض های زیاد هواداران باعث شد تا در نهایت این مربی کروات از تیم کنار گذاشته شود.

باشگاه الاهلی صالح المحمدی را به عنوان جایگزین موقت برانکو انتخاب کرده و به هوادارانش قول داده که با یک مربی بزرگ قرارداد امضا خواهد کرد.

کدخبر: ۲۸۰۵۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • masoudronin

    بی معرفتی کردی رفتی آقای برانکو پرسپولیس نیس اونجا فقط بُرد میخوان