کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۹۸۸۰
تاریخ خبر:

‌پایان خانه وحشت‌ با حکم قصاص سعید

‌پایان خانه وحشت‌ با حکم قصاص سعید

روزنامه هفت صبح| با گذشت دو سال از افشای راز خانه وحشت واقع در خیابان کمیل و جنایت‌های مرد جوانی به نام سعید در حالی که این متهم قبلا به اتهام تجاوز به اعدام محکوم شده بود؛ حالا تکلیف پرونده جسد پلاستیک پیچ در خانه هم مشخص شد. جسد متعلق به دختر جوانی بود که در خانه سعید به قتل رسید. حالا با صدور حکم قصاص از سوی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران او در این قتل به قصاص محکوم شده؛ در حالی که تنها ولی دم پرونده اعلام کرده که از خون دخترش گذشت نخواهد کرد، شمارش معکوس برای قصاص سعید آغاز شده است.

سرآغاز پرونده خانه وحشت
رسیدگی به این پرونده از آذر ماه سال 1400 با کشف جسد دختر جوانی در خانه‌ای واقع در خیابان کمیل تهران آغاز شد.از مدتی قبل همسایه‌های این خانه به خاطر رفت و آمدهای مشکوک در این خانه گزارش‌هایی به پلیس داده بودند. این خانه تحت نظر پلیس قرار گرفت و در یکی از طرح‌های پلیس ماموران با در دست داشتن حکم قضایی وارد خانه شدند و با جسد نایلون پیچ شده دختر جوانی مواجه شدند که به نظر می‌رسید بیش از 4 ماه از قتل او گذشته باشد و به شدت بوی تعفن در خانه می‌آمد.

در همین حال دو دختر جوان نیز با سر و وضع نامناسب در حالی در خانه پیدا شدند که در کمد دیواری و سرویس بهداشتی خانه حبس شده بودند.تحقیقات نشان می‌داد این خانه متعلق به مرد جوانی به نام سعید و خواهرش است که وقتی متوجه حضور ماموران شده بود قصد متواری شدن داشت اما پلیس او را غافلگیر و دستگیر کرد.

راز جسد کشف شده
قربانیان سعید دختران و زنان آسیب‌دیده‌ای بودند که از سوی خانواده بسیار تحت فشار بودند و در مواردی هم مجبور به ترک خانه شده‌اند. سعید به عنوان مامور پلیس و فردی خیر آنها را در ترمینال سوار ماشین کرده و به خانه می‌آورد و مورد سوءاستفاده قرار می‌داده است. او دختران را وادار می‌کرد به صورت بسیار نامناسبی مقابل دوربین بنشینند و از آنها فیلم می‌گرفت و با آن فیلم تهدید می‌کرد و مدعی بود می‌تواند کاری کند تا دختران اعدام شوند.

تحقیقات نشان می‌داد جسد کشف شده متعلق به دختر جوانی به نام محبوبه است که یکی از طعمه‌های سعید بود و در خانه او حبس شده بود. دختران دیگری که در خانه وحشت زندانی بودند می‌گفتند هرگز محبوبه را ندیده بودند چون آنها در کمد دیواری یا سرویس بهداشتی بودند و محبوبه در هال خانه زیر نظر سعید بود.اما خواهر سعید در اعترافاتش گفت که سعید با دختران رفتار وحشیانه‌ای داشت و یک روز وقتی با محبوبه دعوایش شد یک پیچ گوشتی در سرش فرو کرد که باعث مرگ او شد.

در همین حال زن دیگری نیز پیدا شد و گفت که هفت روز به همراه دخترش در خانه سعید حبس بوده و درنهایت شوهرش آنها را پیدا کرده است. اما از آنجایی که از سوی سعید تهدید شده بود، راز این خانه را فاش نکرد و به پلیس و شوهرش گفت که مریم خواهر سعید، دوستش است و در این مدت در خانه دوستش می‌مانده است. این زن ادعا کرد که سعید در آن هفت روز به او تعرض و حتی از این کارش فیلم تهیه کرده بود و برای اینکه آن فیلم منتشر نشود، این زن راز خانه را فاش نکرد.

زهرا نام یکی دیگر از قربانیان است که موقع حضور پلیس در خانه وحشت حبس بود.او به ماموران گفت: مادرم وقتی مرا باردار شده بود، پدرم خیلی تلاش کرد من سقط شوم و همین کارها باعث شد از ناحیه پا دچار معلولیت شوم. پدرم مرا سربار می‌دانست. دیگر نمی‌توانستم در آن خانه با نگاه‌های سرد پدرم و اطرافیان بمانم و تصمیم گرفتم به ترکیه مهاجرت کنم.

کمی‌ پول جمع کردم و از خانه‌مان در اسلامشهر فرار کردم و به تهران آمدم. می‌خواستم به کمک یک قاچاق‌بر به ترکیه بروم که در دام سعید گرفتار شدم. مرا به خانه و نزد خواهرش برد. سعید مرا مورد سوء‌استفاده جنسی قرار داد. او از صحنه‌های این ارتباط‌ها فیلم می‌گرفت.او تهدید می‌کرد که اگر به فکر فرار باشم، با انتشار فیلم‌های خصوصی آبروی خانواده‌ام را می‌برد. او همچنین خودش را سرهنگ معرفی و تهدید می‌کرد فیلم توهین من به مسئولان را در اختیار همکارانش قرار می‌دهد و پرونده سیاسی برای من تشکیل می‌دهد تا به اعدام محکوم شوم.

از ترسم مجبور شدم در آن خانه بمانم. سعید این فیلم‌ها را از بقیه دختران و حتی دختر کشته‌شده هم گرفته بود. آن شب که دختر جوان را کشت جسد او را به حمام برد، چند روزی آنجا نگهداری کرد و بعد به اتاق برد و در کمد گذاشت. برای اینکه بوی جسد در فضا نپیچد هر روز ساعت‌ها عود روشن می‌کرد.

دیگر دختر نجات‌‌یافته هم گفت: پدرم معتاد بود و مجبورم می‌‌کرد بیرون از خانه هر کاری انجام دهم و با پول آن برایش شیشه بخرم. به همین دلیل سه سال قبل از خانه‌مان در تهرانپارس بیرون زدم و در دام سعید افتادم. او از من هم فیلم گرفته بود. همیشه وقتی قربانی جدید به خانه می‌آورد جای بقیه دختران را جابه‌جا می‌کرد. در اتاق، حمام یا سرویس بهداشتی قرار می‌داد تا کمتر همدیگر را ببینیم و نتوانیم فرصتی برای فرار پیدا کنیم.

سعید به قصاص محکوم شد
سعید در تمام مراحل رسیدگی به پرونده به‌رغم ادله و مدارک خیلی زیادی که بر علیه او وجود داشت منکر اتهاماتش شد.او به اتهام تجاوز به دختران به اعدام محکوم شد و سپس به اتهام قتل محبوبه محاکمه شد که ارتکاب قتل او را نیز منکر شد و گفت:«این دختران با پای خودشان به خانه من می‌آمدند و اجباری در کار هم نبود.آخر سر هم با هم دعوایشان شده بود و نمی‌دانم کدامیک از آنها محبوبه را کشته بود.»
قضات دادگاه بعد از مشورت در حالی که مادر محبوبه اعلام کرده بود از قصاص دخترش نمی‌گذرد، متهم را به قصاص محکوم کردند.

کدخبر: ۵۴۹۸۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر