کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۷۴۴۴
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| گل و گپ از طارمی و رامی مالک

روزنامه هفت صبح | ‌گل مهدی طارمی در لیگ پرتغال و بعد گل او مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا از ویدئوهای پربیننده فوتبالی هفته بود. اظهارات حجت‌الاسلام پناهیان واعظ اصولگرا درباره سوءتفاهم بودن ویروس کرونا که از صداوسیما پخش شده یکی دیگر از کلیپ‌های پربیننده شبکه‌های اجتماعی لقب گرفت.

در عین حال یک گزارش خبری تصویری هم از صدا‌وسیما پخش شد از این قرار که نتایج آزمایش آنتی‌بادی واکسن سینوفارم از برکت و آسترازنکا و اسپوتنیک کمتر است که طبق آمارهای کانال تلگرافی بیش از ۲ میلیون بار دیده شده و انتقاداتی به همراه داشت. تصاویری از شادی اعضای تیم‌ملی فوتبال زنان ایران پس از صعود به جام‌ملت‌های آسیا وایرال شده بود.

تصاویر مربوط به بدرقه علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای یکی دیگر از ویدئوهایی بود که این هفته مورد توجه کاربران قرار گرفت. اظهارات رستم قاسمی وزیر راه که از مسافران اربعین به‌صورت چشمی تست کرونا گرفته می‌شود هم باعث شگفتی کاربران شده بود.

‌در یوتیوب گپ‌و‌گفت دنیل کریگ بازیگر نقش جیمزباند با رامی مالک مخاطبان زیادی جذب کرده. موزیک‌ویدئوی جدید جی‌کول رپر آمریکا ۸٫۵ میلیون وی در یوتیوب گرفته. کلدپلی یک آهنگ جدید با همکاری گروه کُره‌ای بی‌تی‌اس منتشر کرده که هنوز موزیک‌ویدئوی رسمی آن در دسترس نیست اما کارهای گرافیکی هواداران آنها روی این آهنگ در یوتیوب تا ۳۶ میلیون بار دیده شده. امینم رپر مشهور هم قرار است در روزهای آینده یک موزیک‌ویدئو منتشر کند که از همین الان تیزر چند ثانیه‌ای آن وایرال شده است.

کدخبر: ۴۱۷۴۴۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر