کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۰۱۶۷
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| ماتریکس‌۴، گل طیبی و...

روزنامه هفت صبح | این هفته ویدئوهایی از حضور مسئولین در مراسم روز دانشجو وایرال شده بود. حواشی مربوط به بازی استقلال و پرسپولیس که بدون گل به پایان رسید، در کانال‌ها دست به دست می‌شد. آتش‌سوزی خط لوله گاز در جنوب غرب تهران و واکنش رئیس‌کل بانک مرکزی به دلار ۳۲ هزار تومانی در حاشیه بازدید از صرافی‌های فردوسی دو ویدئوی خبری پربازدید هفته بود.

توضیحات رئیس‌پلیس در پرونده هولناک جنایی از اغفال و قتل دختران توسط یک خواهر و برادر مورد توجه کاربران قرار گرفت. گلزنی حسین طیبی لژیونر فوتسال ایران برای تیم بنفیکا و عملکرد خوب فاطمه خلیلی گلر تیم هندبال ایران از جمله ویدئوهای ورزشی پربیننده این هفته بود.

کمپانی برادران وارنر کمتر از دو هفته مانده به اکران ماتریکس ۴ تریلر جدید از این فیلم‌سینمایی منتشر کرده که اطلاعات تازه‌ای در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد و هواداران این فیلم را خیلی هیجان زده کرده است. موزیک ویدئوی جدید دوجاکت رپر آمریکایی هم ۱۹میلیون بیننده در یوتیوب داشته.

مصاحبه جدیدی از بیلی ایلیش منتشر شده که ۱۵میلیون نفر در یوتیوب به تماشای آن نشستند. علاقه‌مندان به فیلم‌های ابرقهرمانی در تب و تاب اکران قسمت جدید مرد عنکبوتی هستند و ویدئوهای متعددی در مورد آن منتشر شده. اندرو گارفیلد هم مقابل دوربین نشسته و به پرسش‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی درباره زندگی شخصی او پرسیده شده جواب داده. ویدئویی هم در مخالفت با پروژه متاورس فیس‌بوک با اشاره به سابقه نه چندان خوب مارک زاکربرگ وایرال شده است.

کدخبر: ۴۳۰۱۶۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر