کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۴۱۸
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| لباس فرشته، ناهار ماه رمضون، توضیحات رامبد ‌

ویدئوهای پربازدید هفته| لباس فرشته، ناهار ماه رمضون، توضیحات رامبد ‌

روزنامه هفت صبح| این هفته رامبد جوان ویدئویی از خود منتشر کرد و گفت: «شما این جمله‌رو از من شنیدید که من گفتم چقدر همه چیز خوبه، همه بگن خیلی. یا بگم چقدر همه چیز عالیه، همه بگن عالی. ما هیچ وقت نگفتیم چقدر همه چیز عالیست. دیوونه‌ایم مگه؟ ما خودمون داریم تو این کشور زندگی می‌کنیم و می‌بینیم. از گرونی و گرفتاری. داریم می‌گیم چقدر ما باحالیم. یا حالتون چطوره؟ عالی.

این فقط شبیه اینه که وقتی از شما می‌پرسن حالت چطوره نگی اَه، مزخرف، گند، افتضاح. ولی وقتی میگی عالی‌ام، داری ابراز می‌کنی من قوی‌ام و دلم می‌خواد سر حال و قبراق باشم. اصلا معنیش این نیست که می‌خوام خودم‌رو گول بزنم. کارکرد این برنامه انتشار امید، حال خوب و انرژی مثبته.

به نظرم خیلی از کسانی که این نقد‌رو به خندوانه دارن، درگیر ادیت‌هایی هستن که منتقدین ما منتشر می‌کنن و ما داریم همه‌اش می‌گیم عالی عالی عالی. این ذات برنامه نیست. این یک شیطنت‌ و دروغه که برای ما ساختن.» صحبت‌های مهدی اسماعیلی‌تبار روانشناس در تاک‌شوی «ای کاش» مورد توجه زیادی قرار گرفت: «گاهی آدم باید چک بخورد تا بگه برنامه مذهبی «سمت خدا» نیست. این بازیه. من برنامه ماه رمضون رفتم، بهترین ناهار 12 ماه‌رو اونجا سرو می‌کردن.»

الهام حمیدی برای نقش همسر یوزارسیف (آسنات) در سریال یوسف پیامبر در جشنواره بین‌المللی کارتاژ تونس مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت. مجری برنامه شب‌های هیرکان شبکه گلستان در برنامه زنده به دلیل افت قند بی‌هوش شد و ویدئوی این لحظه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

مهران غفوریان در اعتراض به آلودگی هوا ویدئویی از خود همراه با ماسک منتشر کرد و گفت: «سلام. می‌خواستم از همه دست اندرکاران و مسئولین شهرهای بزرگ تشکر کنم. خیلی ازتون ممنونیم. داریم خفه می‌شیم از هوای آلوده تهران. راحت داریم می‌میرم. قربون‌تون برم. جلوی خودروی برقی‌رو بگیرید. مازوت بسوزونید.

تولیدات خودروی داخلی بدون رعایت مسائل آلودگی هوا‌رو ادامه بدین. خیالتون راحت. جانم به این هوا.» رضا گلزار و همسرش هم در خیابان‌های تهران دیده شدند و دل طرفداران‌شان را شاد کردند. بهنوش طباطبایی که این روزها حاشیه‌های زیادی داشته، ویدئویی از تمریناتش در باشگاه منتشر کرد.

فرشته حسینی در یک ساختمان نیمه‌کاره با لباسی آبی و کیفی صورتی در آفتاب ژست گرفت. حسین تهی هم ویدئویی در اینستاگرم خود منتشر کرد و نشان داد که دزد به خانه‌اش دستبرد زده و همه ساعت‌ها و لباس‌هایش را برده. ویدئویی از حمید لولایی منتشر شد که با جمعی از جوانان در پارک در حال قدم زدن است و می‌خواهند بروند کافه، قهوه بخورند و دوسیب بزنند. آخر ویدئو هم لولایی به یاد نقش خشایار در سریال زیر آسمان شهر رو به دوربین گفت: نه غلام؟!

کدخبر: ۵۵۱۴۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر