کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۵۲۱۳
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| عبای مسی، تاج و خاطرات نعیمه

روزنامه هفت صبح| ویدئوی جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین و حضور خانواده مسی در کنار او از پربازدیدترین ویدئوهای این هفته بود. در لحظه اهدای کاپ قهرمانی به لیونل مسی، امیر قطر «بیشت» یا عبای سلطنتی خود که بسیار قیمتی هم هست را به تن او کرد و سپس کاپ را به دست او داد.

جواد خیابانی در ویژه برنامه جام‌جهانی از مهدی تاج درباره بدهی به ویلموتس پرسید و تاج جواب داد: «بدهی او پرداخت شده. مبلغ بدهی 4 میلیون دلار جریمه بوده که 6 میلیون رای گرفت. با اعتراضات و 5 درصدی که روی جریمه آمده بود اگر رای به ضرر ما صادر شده بود، می‌شد حدود 9.6 میلیون دلار.»

ناگهان مهدی تاج با لحنی عصبانی به جواد خیابانی گفت: «گوش میدی چی میگم آقای خیابانی؟ یا توی گوشی هستی؟ اگه راست میگی الان من چی گفتم؟» این هفته ترانه علیدوستی دستگیر شد و گروهی از هنرمندان به جلوی زندان اوین رفتند تا جویای حال او شوند و در این باره اعتراض کنند.

شهاب حسینی هم یکی از این افراد بود. پیش از این حسینی در یک مصاحبه با خانه سینما گفته بود: «یادتون رفته شما نمایندگان ملت هستید؟ شما باید صدای مردم باشید و مشکلاتشون رو به گوش سیستم برسونید. سیستم مشکل داره و داره آلارم میده. وقتی انگشت آدم درد میکنه، انگشت رو که نمیبره بندازه دور، بلکه درمان میکنه.»

پیرمرد کشاورز طبسی که به وزیر جهاد دولت روحانی گفته بود خودتون می‌دونید و مملکتتون، با وزیر تعاون، کار و رفاه دولت فعلی دیدار کرد و گفت: «اوضاع کار مردم فلج شده است. مردم از شما انتظار دارند که شما چاره‌ای بیاندیشید. پول ایران در جهان بی‌ارزش شده. شما را به خدای بزرگ می‌سپارم.»

در آخر نعیمه نظام دوست در یک برنامه تلویزیونی خاطراتی از علاقه‌اش به احمد عابدزاده تعریف کرد. او در قسمتی از خاطراتش گفت: «یک روز آقای عابدزاده را در یک ماشین بلیزر دیدم و با ماشین رنوی دوستم افتادیم دنبالش. تا اینکه پشت یک چهارراه گرفتیمش. گفتم آقای عابدزاده یه دقیقه وایسا من کار واجب باهاتون دارم. گفت نه خانم بفرمایید. من گفتم من با بقیه طرفداراتون فرق می‌کنم. اون هم گفت نه خانم هیچ فرقی نمی‌کنی. انقدر ناراحت شدم و دلم شکست اومدم خونه همه عکساش رو پاره کردم، نامه‌هاشو پاره کردم…»

کدخبر: ۴۹۵۲۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر