کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۰۰۳۳
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| ‌تربت‌جام، افشاگری گوران و...

روزنامه هفت صبح| این هفته بخش بزرگی از کشور با بارش برف سفید شد اما برخی شهرها با قطعی گاز و یخبندان مواجه شدند. تربت‌جام یکی از این شهرها بود و هفت صبح هم گزارشی در این‌باره نوشت. یکی از ویدئوهای مربوط به این شهر که خیلی دیده شد ازدحام مردم برای ورود به ساختمان هلال احمر برای گرفتن چراغ نفتی و وسایل گرمایشی بود.

در این ویدئو که توسط مردم پشت میله‌های این مرکز گرفته شده است، نشان می‌دهد امدادگران هلال احمر در تلاش هستند جلوی ورود سیل جمعیت را به داخل محوطه بگیرند. در ویدئویی دیگر پیرمردی اهل تربت‌جام رو به دوربین و خطاب به فرماندار استان می‌گوید «استعفا بده برو. ما میریم دم کپسول فروشی یک کپسول چرا باید 200 هزار تومان باشد؟ این چه قانونیه؟»

در ویدئویی دیگر مردی به فرماندار می‌گوید بچه سه چهار ماهه‌اش از سرما دارد یخ می‌زند اما فرماندار به راهش ادامه می‌دهد. وحید خزایی هم آزاد شد و برادرش ویدئویی از او به همراه دو سگ خانگی‌اش در برف منتشر کرد. سامان گوران که در برنامه ویژه شب یلدا با ابوالفضل پورعرب شوخی کرده بود، در یک ویدئو توضیح داد: «پتو رو با کرسی اشتباه گرفتم و باعث شد برای استاد سوءتفاهم پیش بیاد. خواستم بگم وقتی برنامه زنده بود و می‌رفتیم یه بخشی بین برنامه ببینیم می‌گفتن چرا پول من رو واریز نکردین؟

دستشون رو بوسیدم ولی فکر کنم باید پاشونم می‌بوسیدم. هنوز هم فکر کنم ناراحتن از من.» علیرضا شهرداری، تیمارگر پیروز، یوزپلنگ ایرانی، در یک برنامه تلویزیونی درباره شرایطش گفت: « الان 9 ماه است که من پیش پیروز هستم و 140 روزه که با پیروز بیرون میخوابم. اگه بخوام درباره حقوق این کار بگم روحیه‌م رو از دست می‌دم.

نصف تعرفه وزارت کار حقوق می‌گیرم. من به خاطر علاقه بی‌نهایت زیادم به حیوانات این کار رو انجام می‌دهم. تا به حال یک شب هم خانه نخوابیدم.» یک ویدئو بامزه هم از تماس یک دختربچه با شهرداری مشهد منتشر شد که می‌گفت: «فکر می‌کنم مرغابی‌هایی که در رودخانه نزدیک خانه ما هستند گیر کردن. میشه لطف کنین نجاتشون بدید؟ اگه امشب نجاتشون ندید اونا یخ می‌زنند.»

کدخبر: ۵۰۰۰۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر