کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۶۱۷۹
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| آنباکسینگ آیفون و درازآویز زینتی

روزنامه هفت صبح | ‌غلامعلی حدادعادل این هفته با حضور در یک برنامه تلویزیونی از نسبت دادن واژه‌هایی مثل درازآویز زینتی به فرهنگستان زبان و ادب فارسی انتقاد کرد که ویدئوی اظهارات او در شبکه‌های اجتماعی هم بازتاب داشت. گل‌های مهدی طارمی و مهدی قایدی دو لژیونر بوشهری ایران در کانال‌های تلگرامی ورزشی و خبری مورد توجه قرار گرفته بود.

توضیحات مسئولان وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون گروه‌های سنی زیر ۱۸ سال و دانش‌آموزان از ویدئوهای خبری پربیننده بود. حواشی حضور رئیس‌جمهور در اجلاس شانگهای و بعد سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل بازتاب وسیعی داشت. از مسابقات تیم ملی فوتسال و قهرمانی تیم ملی والیبال هم تصاویر مختلفی در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شد.

بعد از معرفی محصولات جدید اپل و به خصوص خانواده آیفون ۱۳ ویدئوی آنباکسینگ آن در یوتیوب مورد توجه قرار گرفته. موزیک ویدئوی جدید لیل ناس رپر آمریکایی ۲۷میلیون بیننده داشته. اجرای گروه پاپ کره‌ای بی‌تی‌اس که به نمایندگی از دولت کشورش رفته مقابل سازمان ملل اجرا کرده ۱۳ میلیون ویو برای کانال رسمی سازمان ملل در یوتیوب به ارمغان آورده و در نهایت اینکه تیزر نهایی فیلم سینمایی «هالووین می‌کشد» که حدود سه هفته تا اکران عمومی آن باقی مانده هم مورد توجه بعضی کاربران قرار گرفته است.

کدخبر: ۴۱۶۱۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر