کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۸۶۰۱
تاریخ خبر:

«وقار» در جشنواره مراکش

«وقار» در جشنواره مراکش

روزنامه هفت صبح| عوامل فیلم ملاقات‌خصوصی ازجمله پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا برای بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش به شهر رِباط این کشور سفر کرده‌اند. روز گذشته تصاویری از استایل پریناز ایزدیار در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد و طراحی و انتخاب این لباس برای یک رویداد بین‌المللی مورد توجه کاربران قرار گرفت. کسی که این لباس را طراحی کرده است کسی نیست جز غزال رجبیان.

دو شب پیش ایزدیار در استوری اینستاگرام خود تصویری از حضورش با این لباس در این جشنواره به اشتراک گذاشت و صفحه غزال رجبیان را هم تگ کرد. این لباس شرقی و اگزوتيک سفید با جلیقه و شلوار سبز تنها طراحی رجبیان نیست که ایزدیار در این جشنواره به تن کرده است.

پنج روز پیش هم تصاویر دیگری از ایزدیار در لباسی سفید و مشکی منتشر شد که آن هم طراحی رجبیان و از مجموعه پاییز و زمستان بوده است. خود ایزدیار هم در صفحه‌اش با این لباس یک استوری گذاشته بود و از ساکنان مراکش دعوت کرده بود تا فیلم ملاقات‌خصوصی را در سینما رنسانس شهر رباط ببینند.

اطلاعات زیادی از غزال رجبیان در دسترس نیست. همین را می‌دانیم که طراح برند خودش است، در خیابان ولیعصر مزون دارد، مدتی در سینما به عنوان طراح لباس فعالیت داشته و متولد تیر ماه سال 1365 است. یکی از طرفداران پروپاقرص این برند، یکی از دوستان نزدیک او، گلاره عباسی بازیگر سینما، کارگردان، صداپیشه و رمان‌نویس است.

عباسی بارها در رویدادهای مختلف از جمله اکران فیلم‌ها و به‌طور روزمره لباس‌های طراحی غزال رجبیان را پوشیده است. سامان احتشامی پیانیست و همسرش راز هم از دوستان نزدیک رجبیان هستند و از این برند خرید می‌کنند. نرگس محمدی هم در فوتوکال فیلم سینمایی 2888 در چهلمین جشنواره فیلم فجر لباسی از این برند به تن کرد.

دی ماه سال 98 درست بعد از جنجال‌های فراوانی که مسئله دستمزد مهران مدیری و ویژه برنامه شب یلدای دورهمی ایجاد کرده بود، تصاویری از مدیری در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد که او را به همراه خانمی در پاریس نشان می‌داد.اعلام شد این‌ عکس‌ها مربوط به دو سال قبل بوده است اما به هر دلیلی در این موقعیت منتشر شده‌اند. بعد از انتشار این عکس‌ها برخی ادعا کردند زنی که در این عکس‌ها در کنار مدیری حضور دارد غزال رجبیان است.

برخی هم به اطمینان گفتند که خانم رجبیان دوست خانوادگی مدیری و همکار و دوست فرزند مهران مدیری یعنی شهرزاد است و برخی هم گفتند …به هرحال رجبیان در اینستاگرام شخصی خود تصویری از مهران مدیری سر صحنه فیلمبرداری فیلم جدیدش «ساعت شش صبح» منتشر کرده و نوشته است: «باید باشند آدم‌هایی مثل تو که بگویند و نشان دهند قصه‌ای را که باید دیده شود و هرگز فراموش نشود.»

کدخبر: ۵۴۸۶۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر