کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۸۱۴۶
تاریخ خبر:

کدام ماشین ظرفشویی دل خریداران ایرانی را برده؟

روزنامه هفت صبح | ماشین‌‌های ظرفشویی تازه داشتند جای خود را در خانواده‌های ایرانی باز می‌کردند که با وضعیت گرانی دلار و محدودیت‌های واردات روبه‌رو شدیم. برای مدتی طولانی بازار خالی خالی بود و فروشنده‌هایی که محصولات خارجی در انبارهایشان داشتند آنها را با قیمت بالا می‌فروختند.

به‌خاطر تکنولوژی ساخت خاص ماشین‌های ظرفشویی‌ مدتی طول کشید تا برندهای ایرانی بتوانند این وسایل را در حد مونتاژ روی خط تولید بیاورند.این اتفاق افتاده و واقعا نمی‌دانیم خوشحال باشیم یا نه چون برای خرید ماشین ظرفشویی با برند مبله ایرانی باید حدود ۱۵میلیون تومان پول خرج کرد در حالی که مثلا خیلی‌ها سه سال پیش با بودجه سه، چهار میلیون تومانی یک ظرفشویی کامل و همه‌کاره خریده‌اند اما حالا به اندازه قیمت خریدش باید پول بابت قرص و مایع و ژل شست‌وشو پرداخت کنند. بگذریم!

پرفروش‌ترین ظرفشویی بازار به برند جی پلاس تعلق دارد؛ K462W را حدود ۱۴میلیون و ۵۰۰هزار تومان می‌فروشند. کندی برند خواهرخوانده پاکشوما هم یک ظرفشویی مبله ۱۷میلیون تومانی دارد.از سام، پاکشوما، اسنوا و کرال هم می‌توان با بودجه ۱۵ تا ۱۷میلیون تومان ظرفشویی مبله خریداری کرد در حالی که مثلا مدل‌های رومیزی حداقل هشت و حداکثر ۱۶میلیون تومان فروخته می‌شوند و قیمت گران‌ترین ظرفشویی‌های مبله تولید شده توسط برند‌های کره‌ای ۳۷میلیون تومان است.

* نظر هفت صبح: مدل‌های ۱۵میلیون تومانی ایرانی قادر هستند ظرف‌ها را دقیقا به همان اندازه ظرفشویی ۳۷میلیون تومانی ال‌جی کثیف و لک‌دار تحویل دهند. پس پول الکی خرج نکنید.

کدخبر: ۳۷۸۱۴۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر