کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۷۳۳۳
تاریخ خبر:

واکنش مخاطبان کودک‌شو به اجرای حمید گودرزی

روزنامه هفت صبح، مرجان فاطمی | پژمان بازغی بعد از سه‌سال‌ونیم اجرای مسابقه‌ «کودک شو»، بدون اطلاع قبلی از این مسابقه رفت. قسمت اول از ادامه‌ فصل چهارم، دوشنبه‌شب به‌جای او با اجرای حمید گودرزی روی آنتن رفت. بازغی بعد از چهار فصل، به برند «کودک شو» تبدیل شده بود و تسلط زیادی روی اجرای این برنامه و تعامل با کودکان و خانواده‌ها داشت.

حالا با رفتن او از این مسابقه و سپرده شدن اجرای آن به حمید گودرزی حال‌وهوای برنامه تغییر کرده است. در صفحه اینستاگرام کودک شو، خیلی‌ها به این تغییر معترض هستند و معتقدند این برنامه جذابیتش را از دست داده است. هفت صبح این موارد را بررسی می‌کند.

*** یک جابه‌جایی ناگهانی
دوشنبه‌شب مسابقه‌ «کودک‌ شو» در حالی روی آنتن رفت که برخلاف انتظار، حمید گودرزی به‌جای پژمان بازغی به عنوان مجری به استودیو آمد و در نقطه‌ شروع گفت: «در ادامه فصل چهارم برنامه کودک شو در خدمتتان هستیم از شبکه نسیم این‌بار با حمید گودرزی.»

بعد از اجرای موسیقی توسط محمد معتمدی، مجددا حمید گودرزی درباره‌ حضورش در برنامه توضیح داد و گفت: «حتما تعجب کرده‌اید که چرا من اینجا روی صحنه کودک شو ایستاده‌ام. خب حق هم دارید، چون پژمان عزیز حدود ۶۰۰ برنامه کودک شو را خیلی خوب و عالی اجرا کرد. دستش هم درد نکند. منتها به دلیل کاری که برایش پیش آمده و سریالی که بازی می‌کند نتوانست این مسابقه را هم‌زمان با آن سریال اجرا کند و بنده حقیر در خدمت شما هستم.»

هنوز دقیق نمی‌دانیم علت اصلی خداحافظی ناگهانی بازغی از کودک‌شو چیست. واقعا دلیل اصلی همپوشانی اجرای برنامه با ضبط سریال تلویزیونی بوده یا او هم مثل کامبیز دیرباز به دلیل برخی اختلاف‌های مالی، برنامه را ترک کرده است؟ بعید است هیچ‌وقت دلیل اصلی این ماجرا مشخص شود.

*** سابقه نه‌چندان خوب گودرزی در اجرا
علت رفتن پژمان بازغی از «کودک‌شو» هرچه باشد درحال‌حاضر مسئله مهم این است که حمید گودرزی به‌جای او قرار گرفته است. گودرزی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است که آثار قابل‌قبولی در کارنامه‌اش دیده می‌شود و تبحر زیادی هم در بازیگری دارد، اما با اجرای مسابقه‌ «پنج‌ستاره» نشان داد که در عرصه‌ اجرا موفقیتی ندارد.

اجرای او در آن مسابقه با استقبال روبه‌رو نشد و حتی با حواشی زیادی هم همراه بود. او بعضی‌وقت‌ها با شرکت‌کننده‌های مسابقه با لحنی عصبی صحبت می‌کرد، با آنها وارد شوخی‌های عجیب می‌شد، لُپشان را می‌کشید یا موهایشان را به‌هم می‌ریخت.

بعضی‌اوقات آنها را دست می‌انداخت و تحقیر می‌کرد، حتی در یکی از قسمت‌ها به شرکت‌کننده مسابقه گفت: «دیگه داری پرروبازی درمیار‌ی‌ها.» انتقادها باعث شد تا گودرزی از یک جایی به بعد هنگام اجرا مراعات بیشتری داشته باشد، اما باز هم موفقیتی در اجرایش به دست نیاورد و هیچ‌گاه نامش در میان بازیگران موفق در عرصه اجرا ثبت نشد.

*** تلاش برای شبیه شدن به اجرای بازغی
دوشنبه‌شب، گودرزی تلاش کرد مشابه پژمان بازغی اجرا کند. زیاد وارد شوخی نشد و جز چند مورد خاص، هیجان کاذب به برنامه تزریق نکرد. سعی کرد در هر مرحله‌، درست مانند بازغی پیش برود و متانت خود را هنگام اجرا حفظ کند.

درواقع حمید گودرزی را می‌دیدیم که کاملا روی مسیر بازغی در حال حرکت است، اما گهگاه فراموش می‌کند و هیجان‌زده هم می‌شود و … در هر صورت اجرای او چندان شباهتی به اجرایش در برنامه «پنج‌ستاره» ندارد. حالا با توجه به اینکه قرار است پخش مسابقه‌ «پنج‌ستاره» هم به‌زودی از شبکه پنج شروع شود، باید ببینیم وضعیت اجرای او در دو برنامه چه تغییراتی خواهد داشت.

*** واکنش مخاطبان به تغییر مجری
کودک شو از جمله مسابقه‌هایی است که همواره مخاطبان ثابتی داشته و خانواده‌ها، به‌خصوص آنهایی که کودک دارند از تماشای آن لذت می‌بردند. حالا با تغییر مجری و رفتن بازغی، خیلی‌ از این مخاطبان گلایه‌ کرده‌اند و در صفحه اینستاگرام «کودک شو» نوشته‌اند که دیگر نمی‌خواهند برنامه را دنبال کنند.

برخی نوشته‌اند: «چرا مجری عوض شد؟ آدم دیگه شوق نداره دنبال کنه»، «اگه بازغی نباشه ما دیگه نگاه نمی‌کنیم»، «من که پیج‌تون رو ترک می‌کنم به‌خاطر عوض کردن مجری»، «اگه مجری قبلی برنگرده مطمئن باشین جمعی از کودک‌شویی‌ها رو از دست می‌دین» و …

برخی به دعوت از حمید گودرزی به عنوان جایگزین معترض شده و نوشته‌اند: «واقعا بد اجرا می‌کنه»، «چرا آقای گودرزی انقدر فریاد می‌زنه؟»، «آخه حمید گودرزی چه ربطی به کودک ‌شو داره؟» و … البته در این میان برخی هم اجرای او را قابل‌قبول دانسته‌اند و از حضورش در این برنامه خوشحالند.

کدخبر: ۳۵۷۳۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1603172417

    چرا رفته خیلی مسخره شده