کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۸۷۸۸
تاریخ خبر:

والیبال که ندیدیم اما دستتان درد نکند

روزنامه هفت صبح| یک: اصلا طرفدار موسیقی پاپ امروز ایران نیستم. به نظرم در مجموع جریان منحطی در این وادی شکل گرفته. و بعد از کنسرت‌های علیرضا عصار و فواد حجازی در اوایل دهه هشتاد دیگر کلاهم هم به این کنسرت‌ها بیافتد راهی آنها نخواهم شد. این از این.

دو: فرمانداری اهواز گفته که به‌خاطر اعتراض راننده‌ها و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا،‌ کنسرت سیروان در این شهر لغو شده. یعنی خواسته‌اند بگویند که این لغو شتابزده کنسرت مجوزدار سیروان،‌ ربطی به تجمع گروه‌های تندرو جلوی تالار و هراس فرمانداری از گروه‌های ذی‌نفوذ و این‌طور چیزها نداشته. من می‌گویم حتما همین بوده که فرمانداری گفته.

برای چنین ماجرایی که نمی‌آیند دروغ بگویند؟‌ این دوستان و این مسئولان که این‌قدر حواسشان به اصول و این‌طور چیزها هست نمی‌آیند که به این راحتی دروغ بگویند؟ ‌می‌آیند؟ ‌نه. حتما راننده‌های خطی جلوی تالار هلال‌احمر اهواز به‌شدت به برپایی این کنسرت اعتراض کرده‌اند و ناگهان دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و دانشگاه پزشکی اهواز هم همان موقع از راه رسیده و فرمانداری گفته ‌ا…چه‌جالب… کنسرت لغو بشود!

آخر مگر می‌شود مسئول فرمانداری اهواز برای چنین موضوعی دروغ بگوید؟ ‌دروغ مصلحت‌آمیز؟ نه. این چه مصلحت ابلهانه‌ای بوده آخر. نه. من با توجه به تقیدی که در چهره فرماندار محترم اهواز مشاهده می‌کنم می‌گویم امکان ندارد ایشان چنین دروغ پیش پا‌افتاده بچگانه‌ای را بگویند و صددرصد با تجمع پرشور راننده‌های خطی جلوی تالار هلال‌احمر روبه‌رو بوده‌ایم که یک‌صدا خواهان لغو کنسرت سیروان به‌خاطر نقش پررنگش در آلودگی هوا و ترافیک شهری بوده‌اند و فرماندار اهواز هم مدام گوشش به اعتراضات صنفی مردم و راننده‌ها و کسبه اهواز است تا با تصمیماتش زندگی را برای آنها بهتر کند. نه. امکان ندارد ایشان دروغ گفته باشد. اصلا به چهره ایشان نمی‌آید.

سه: آخر هفته پرامیدمان در مورد تیم‌های بسکتبال و والیبال به فنا رفت. بسکتبالیست‌ها به شکل مشهودی حریف خود یعنی اردن را دست‌کم گرفته بودند و موقع بحرانی در کوارتر چهارم هم سرمربی تیم آقای سعید ارمغانی مثل پدرهای شاکی خرده‌گیر فقط در حال ابراز عصبانیت از بازیکنانش بود و یادش رفته بود که باید تمهیدی برای نجات از این گرداب داشته باشد. به‌هرحال به شکل عجیبی به اردن باختیم تا کارنامه نه‌چندان روشن مربیان ایرانی در بسکتبال تکمیل شود. (ارمغانی و قبلا هم شاهین‌طبع)

در والیبال اما ماجرا فرق می‌کرد. بچه‌های عطایی باز هم مقابل لهستان که رده اول والیبال جهان را در اختیار دارند از جان مایه گذاشتند و در نهایت در ست پنجم بازی را واگذار کردند. فاصله سنی کم عطایی با بازیکنانش مزیت این تیم والیبال است. برعکس تیم بسکتبال که ارمغانی نمی‌تواند نقش برادر بزرگ راهنما را برای بازیکنانش ایفا کند و در جلد پدرهای مواخذه‌گر فرو می‌رود.

چهار: آقای جبلی در صداوسیما یک جایزه ویژه برای مسئول سانسور تصاویر بازی ایران و لهستان در والیبال در نظر بگیرند. ایشان آن‌قدر حواسش به سلامت روانی بیننده‌ها بود و آن‌قدر در سانسور افراط کرد که کلا چیزی که نصیبمان شد، فقط سلامت روانی بود و والیبال چندانی ندیدیم. به خدا راضی نیستیم این حجم از مسئولیت‌پذیری در مورد سلامت روانی تماشاگران را. ایشان خیلی زحمت کشیدند و ما غرق در سلامت روانی و تصاویر منزه، یک‌سری بالا پایین پریدن‌های بازیکنانمان را در میانه تصاویر اسلوموشن تکراری مشاهده کردیم و گه‌گدار هم تابلوی امتیازات را. این دوست متعهد بخش ممیزی را به مردم معرفی کنید تا از زحماتشان تقدیر کنیم.

کدخبر: ۴۶۸۷۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1568532767

    امروز یه ذره عصبانی بودید