کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۰۶۱۲
تاریخ خبر:

نکته بازی| ‌پرسپولیس اینجوری بازیکن نمی‌خرد آقای رضایی!

نکته بازی| ‌پرسپولیس اینجوری بازیکن نمی‌خرد آقای رضایی!

روزنامه هفت صبح| درگیری مهرداد رضایی با امید حامدی‌فر و حرف ناپسندی که در جریان بازی ذوب‌آهن و استقلال به هافبک جوان آبی‌ها زد، یک جنجال عجیب و غریب و البته سطح پایین و چیپ را در فوتبال ایران به وجود آورده است. بعد از آن درگیری کوتاه و منتشر شدن ویدئوی مربوط به آن صحنه، پیج او در اینستاگرام هک شد که گفته می‌شود کار یکی از هواداران استقلال است.

امید حامدی‌فر هم در پاسخ به جمله زشت رضایی، تصویری از یک شخصیت کارتونی را در صفحه خود منتشر کرده و با طعنه از مخاطبانش خواسته تا‌ حدس بزنند شبیه کیست! زیر همین تصویر هم نوشته: «شانس آوردی من نشنیدم چی گفتی. بازی برگشتم داره.» امیدواریم حامدی‌فر به کمک بزرگ‌ترهای استقلال یاد بگیرد که خودش را وارد درگیری‌های این چنینی نکند اما به نظر می رسد درباره مهرداد رضایی کار از کار گذشته است و نمی‌توان امیدوار بود که او خودش را اصلاح کند.

او از نظر فنی بازیکن خوبی است و می‌تواند پیشرفت کند اما ظاهرا به جای اینکه بخواهد با فوتبال بازی کردن خودش را نشان دهد، ترجیح داده هواداران فوتبال ایران او را با جنجال‌هایش بشناسند! رضایی همان بازیکنی است که پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال در لیگ برتر، در تونل افتخاری که بازیکنان مس رفسنجان برای تیم قهرمان درست کردند شرکت نکرد و چند متر عقب‌تر ایستاد!

او فصل گذشته هم آن شادی گل جنجالی را مقابل ساکت الهامی انجام داد و ماجرای بازی ذوب‌آهن و استقلال، فعلا آخرین جنجال اوست. خودش قبلا اعلام کرده که عاشق پرسپولیس است اما باید بداند با این کارها، نمی‌تواند وارد فهرست خرید این تیم شود!

یقه رادو را نگیرید، مقصر کس دیگری است!
در خبرها آمده که پرونده بوژیدار رادوشوویچ با پرسپولیس هنوز کاملا بسته نشده و این باشگاه باید مالیات قرارداد او را هم بپردازد که فعلا این کار انجام نشده است. اگر رادو به خاطر این ماجرا هم از پرسپولیس شکایت کند، ممکن است مجوز حرفه‌ای این باشگاه لغو شود. همین خطری که هواداران پرسپولیس احساس کرده‌اند باعث شده تا بعضی از آنها در فضای مجازی به رادو توهین و فحاشی کنند.

یکی از رسانه‌ها هم تیتر زده: «این بازیکن تا شیره جان پرسپولیس را ندوشد، ول‌کن نیست.» البته با تعصبی که رادو به پرسپولیس داشت و در درگیری‌ها و دعواها، جلوتر از هم‌تیمی‌هایش با بازیکنان حریف دست به یقه می‌شد، پیش‌بینی می‌شد او کمی با باشگاهی که ظاهرا اینقدر به آن علاقه داشت مدارا کند اما خب واقعیت این است که او ریالی بیشتر از چیزی که در قراردادش با پرسپولیس آمده، نمی‌خواهد.
او نه شیره جان پرسپولیس را می‌مکد و نه این کارش کلاه‌برداری است.

چند سال پیش جناب محمدحسن انصاری‌فر مدیرعامل وقت‌ باشگاه پرسپولیس با رادو قراردادی عجیب و گران‌قیمت بسته و پرداخت مالیات را هم به عهده باشگاه گذاشته است. رادو تا امروز کل مبلغ قراردادش را گرفته، جریمه‌ای را که طبق قرارداد بابت دیرکرد اقساط به عهده پرسپولیس می‌افتاد، دریافت کرده و حالا هم طبق قرارداد خواهان پرداخت مالیاتش از سوی باشگاه است تا در کشورش به مشکل برنخورد. در واقع او از نظر قانونی و حرفه‌ای کوچک‌ترین تخلفی مرتکب نشده ‌ و فقط حق و حقوقش را می‌خواهد و کسی که باید مواخذه شود، همان مدیری است که چنین قراردادی را با او بسته است.

باشگاه‌ها هم مثل سازمان لیگ مقصرند
قبلا چند بار درباره تعطیلات لیگ‌برتر و تعویق بازی‌های مختلف به دلایل عجیب نوشته‌‎ایم و فایده‌ای نداشته است. همین الان بازی‌های لیگ‌برتر به خاطر لیگ قهرمانان آسیا تعطیل است و این در شرایطی است که همه رسانه‌ها از این وضعیت انتقاد کرده‌اند اما دوستان در سازمان لیگ، کار خودشان را می‌کنند و توجهی به انتقادات نشان نمی‌دهند.

البته باشگاه‌ها هم با توقعات و درخواست‌های عجیب و بی‌موردشان به این بی‌نظمی‌ها دامن زده‌اند. آخرین نمونه، استقلال است که خواهان تعویق یک روزه دربی شده، آن هم به این دلیل که بازی این تیم مقابل فولاد، در اهواز برگزار می‌شود و پرسپولیس در خانه با هوادار بازی می‌کند و استقلالی‌ها به دلیل سفر به اهواز و برگشت به تهران، نسبت به پرسپولیس کمتر استراحت یا تمرین می‌کنند! واقعا نمی‌دانیم در آن چند ساعت قرار است شاخ کدام غول شکسته شود که استقلالی‌ها خواهان تعویق یک روزه دربی شده‌اند اما بد نیست باشگاه‌های ایرانی کمی هم به لیگ حرفه‌ای عربستان نگاه کنند.

آیا برنامه بازی‌های تیمی مثل الاتحاد را دیده‌اید؟‌ این تیم در روزهای سوم، ششم و نهم آذر بازی کرده و باید در روزهای سیزدهم، شانزدهم و بیست و یکم هم به میدان برود! اما در ایران به جز ماجرای اخیر استقلال، شاهد بوده‌ایم که نمایندگان‌مان در لیگ قهرمانان، گاهی دو هفته یک بار هم بازی نمی‌کنند! تعطیلی لیگ‌برتر به خاطر بازی‌های آسیایی و تیم امید هم که واقعا شاهکار بود. انصافا کی قرار است این آماتوریسم را کنار بگذاریم و کمی هم به شکل واقعی فوتبال بازی کنیم؟ جای الهلال و الاتحاد بودید چه می‌کردید؟

کدخبر: ۵۵۰۶۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر