کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۲۶۹
تاریخ خبر:

نکته بازی| حالا شما برو، شاید اوضاع بهتر شد!

نکته بازی| حالا شما برو، شاید اوضاع بهتر شد!

روزنامه هفت صبح| مصاحبه‌های رضا درویش خیلی وقت است که جنجالی از آب در می‌آید. حتی در معمولی‌ترین حالات، چه برسد به شبی که تیمش باخته و از آسیا حذف شده است. او که بعد از باخت پرسپولیس به الدحیل با شعارهای حیا کن و رها کن هواداران مواجه شده بود، درباره عملکرد ضعیف نبیل باهویی در پرسپولیس که جذبش با نظر مستقیم درویش انجام شده، گفت: «لوکادیا را هم بدون نظر گل‌محمدی انتخاب کردیم.

نباید همیشه نیمه خالی لیوان را دید، باید نیمه پر لیوان را هم دید.» استدلال را می‌بینید دیگر؟ استاد چون یک بار بازیکنی را با نظر خودش جذب کرده و خوب از آب درآمده، این حق را به خودش می‌دهد که یک بازیکن دیگر هم جذب کند! اگر خوب شد که منتش را برسر هواداران می‌گذارد، اگر هم بد از آب درآمد، با لوکادیا یربه‌یر می‌شود و هواداران حق ندارند اعتراض کنند! جناب درویش یک جمله بامزه دیگر هم در این مصاحبه دارد:

«اگر بخواهیم تیم را به حال خود رها کنیم بدتر از اینها می‌شود.» سوال ما از ایشان این است که واقعا مطمئن است اگر برود، اوضاع پرسپولیس بهتر نخواهد شد؟‌ اصلا مگر چه گلی به سر باشگاه زده که فکر می‌کند اگر بروند، همه چیز بدتر می‌شود؟ چند سال پیش، یک مربی در همین تیم پرسپولیس این جمله درخشان را گفته بود: «اگر مشکل من هستم، از تیم می‌روم.» استاد رفت و از یک سال بعد، پرسپولیس جام‌ها را یکی یکی درو کرد! حالا می‌خواهیم به جناب درویش بگوییم که ایشان هم «درخشان‌وار» عمل کند و برود! خدا را چه دیدید؟ شاید همه چیز بهتر شد!

حق با شماست آقای معز علی!
بعد از باخت پرسپولیس به الدحیل، چند بازیکن این تیم قطری در میکسدزون با خبرنگاران مصاحبه کردند. بیشتر آنها رفتار خوبی داشتند. مثلا لوئیز جونیور مدافع این تیم در واکنش به پرتاب بطری و سنگ از سوی هواداران پرسپولیس به داخل زمین گفت: «خدا را شکر به کسی صدمه نرسید. ممکن است آنها با جریمه روبه‌رو شوند و امیدوارم خیلی جریمه نشوند.»

دروازه‌بان الدحیل هم که بارها وقت‌کشی کرد در این باره گفت: «تلف کردن وقت بازی برخی مواقع یک تاکتیک است و نیاز است ریتم بازی و سرعت آن را کم کنید. اگر جای دو تیم عوض شده بود، پرسپولیس هم همین کار را می‌کرد.» اما یک بازیکن الدحیل رویه متفاوتی را در پیش رفت. معزعلی درباره رفتار هواداران پرسپولیس و پرتاب بطری و سنگ گفت: «آنها احمق هستند.»

قطعا منظور معزعلی همان کسانی است که به سمت زمین بطری و سنگ و میوه پرتاب کردند و در این باره ما هم با او هم‌عقیده هستیم. فرقی هم ندارد که هوادار کدام تیم این کار را بکند. هواداری که اعتراضش به تیم را با پرتاب بطری و سنگ به سمت بازیکنان تیم حریف نشان می‌دهد، قطعا مشکل دارد و مشکلش همان چیزی است که معزعلی گفت.

وقتی منِ هوادار، از قوانین سفت و سخت ای‌اف‌سی باخبرم و می‌دانم که اگر در یک بازی بین‌المللی با 60 هزار تماشاگر و میلیون‌ها بیننده تلویزیونی به داخل زمین بطری پرتاب کنم، ممکن است تیمم جریمه و محروم شود و باز هم این کار را می‌کنم در واقع من احمق هستم! چه هوادار پرسپولیس باشم، چه استقلال و چه هر تیم دیگری!

کدخبر: ۵۵۱۲۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر