کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۸۴۵۱
تاریخ خبر:

نکته بازی| آنفالو نکنید، این سوءتفاهم هم حل می‌شود!

نکته بازی| آنفالو نکنید، این سوءتفاهم هم حل می‌شود!

روزنامه هفت صبح| حتما یادتان هست که وقتی بچه بودیم و با دوست‌مان دعوایی می‌کردیم و فحش و ناسزا می‌شنیدیم، کف دست‌مان را مثل آینه به سوی او می‌گرفتیم، با این تصور که فحش او به خودش برمی‌گردد! یا هر حرکت و اقدام او را به شکلی دیگر تلافی می‌کردیم و خلاصه نمی‌گذاشتیم کارش بدون جواب بماند. فکر می‌کردیم بزرگ‌تر که شویم این بچه‌بازی‌ها را ترک خواهیم کرد اما حالا داریم با چشم خودمان می‌بینیم که این جور رفتارها در فوتبال ما و میان بزرگان و مربیان و مدیران هم دیده می‌شود!

مثلا خبر رسیده که در یکی دو روز گذشته یحیی گل‌محمدی، مدیرعامل تیم یعنی رضا درویش را در اینستاگرام آنفالو کرده است! خب که چه؟ این آدم مدیرعامل باشگاه است و به هر حال دیر یا زود کار شما به هم می‌افتد و باید با هم حرف بزنید، به احتمال زیاد هم مثل همیشه با میانجیگری امثال علی پروین و یکی دو پیشکسوت دیگر، همه چیز به خیر و خوشی تمام خواهد شد و آشتی خواهید کرد و در مصاحبه‌های‌تان دیواری کوتاه‌تر از خبرنگاران و رسانه‌ها پیدا نخواهید کرد و مدعی خواهید شد که سوءتفاهمی بود که حل شده است!

این فالو و آنفالو کردن دیگر چه صیغه‌ای است؟ نکته جالب‌تر اینکه اگر همین الان به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس برویم و گالری تصاویر را نگاه کنیم، در 3 گزارش تصویری آخر از تمرینات، حتی یک عکس از یحیی گل‌محمدی پیدا نخواهیم کرد! یعنی از همه عکس هست و از یحیی نه! فکر نکنید که ماجرا فقط مربوط به تمرینات اخیر است، حتی در گزارش تمرین 20 روز و یک ماه پیش هم اثری از یحیی در تصاویر نیست!

قشنگ معلوم است که یا مدیران بعد از آنفالو شدن توسط یحیی، تصاویر او را از سایت باشگاه حذف کرده‌اند یا یحیی بعد از حذف تصاویرش از سایت باشگاه، مدیرعامل را آنفالو کرده است! هرچند همانطور که گفتیم، دو روز دیگر دوستان آشتی می‌کنند، یحیی، درویش را فالو خواهد کرد و عکس‌های سرمربی هم به سایت باشگاه برخواهدگشت و کلا این سوءتفاهم هم حل خواهد شد!

آقای عابدینی و یک رهنمود تازه!
درباره اختلافات بین یحیی گل‌محمدی و رضا درویش، خیلی از فوتبالی‌ها صحبت کرده‌اند. امیر عابدینی مدیرعامل اسبق پرسپولیس هم که معمولا در چنین مواقعی به عنوان یک آدم باتجربه وارد می‌شود و مصاحبه می‌کند و رهنمود می‌دهد! این بار هم به مسئله ورود کرده و با آوردن مثالی از اختلافش با علی باغمیشه خواسته نوع مدیریتش را به رخ بکشد!

او گفته: «علی باغمیشه مشکلی داشت و با شناسنامه برادرش و صغر سن به باشگاه آمده و بازی می‌کرد. بعد سال‌ها این موضوع دیگر حل شده و به تاریخ پیوسته است.» می‌بینید؟ به همین راحتی یک مدیر باسابقه فوتبالی اعتراف می‌کند که بازیکنش صغر سن داشته و با شناسنامه برادرش در تیمی مثل پرسپولیس بازی می‌کرده و خب سال‌ها بعد هم مشکل حل شده و به تاریخ پیوسته است! کلا توجیهات و راهکارهای عابدینی همیشه همینقدر عجیب و بامزه است.

او یک بار هم زمانی که تیم بهمن مدعی اول قهرمانی لیگ آزادگان بود، برنامه بازی‌ها را به شکلی تغییر داد که بهمن همیشه تحت فشار باشد و در نهایت قهرمانی را با وجود اختلاف زیاد، به پرسپولیس واگذار کند! این اعتراف شخص اوست که سال‌ها پیش در رسانه‌ها منتشر شده است!

اما جالب اینجاست که ماجرای باغمیشه ‌ تمام نشده است. این بازیکن در جواب عابدینی مصاحبه‌ای کرده و گفته: «برادر من در زمانی که من در پرسپولیس بازی می‌کردم در تیم‌های پایه پرسپولس بازی می‌کرد. برادر کوچکم که ۷ سال هم از من کوچک‌تر است به همین دلیل اصلا امکان نداشت با شناسنامه برادری که بعدا در یک تیم بود بتوانم در پرسپولیس بازی کنم.

اصلا اگر شناسنامه من ایراد داشت شما چرا با من به عنوان بازیکن کمکی پرسپولیس در هنگ‌کنگ قرارداد بستید و بعد هم با من برای اینکه معافیت خرید خدمت سربازی‌ام را دریافت کنم چطور با شناسنامه من انجام دادید و اقدام کردید و بدون هیچ مشکلی معافیت خرید خدمت سربازی‌ام را گرفتید.» یعنی آقای عابدینی در آن مقطع با علم به این موضوع همه مشکلات باغمیشه را حل کرده‌اند و معافیتش را هم گرفته‌اند و … آقا در این فوتبال چه خبر بوده؟

کدخبر: ۵۴۸۴۵۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر