کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۹۴۴۳
تاریخ خبر:

معمای قتل زن ۴۰ساله بعد از درگیری با همسایه

معمای قتل زن 40ساله بعد از درگیری با همسایه

روزنامه هفت صبح، فاطمه شیخ‌علیزاده| عقربه‌های ساعت حدود 11 صبح روز شنبه 4 آذر‌ماه را نشان می‌داد که کشف جسد زن جوانی به‌نام نرگس در خانه‌اش واقع در خیابان خوش تهران به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام شد. زن جوانی در تماس با پلیس 110 گفته بود: «یکی از بستگان ما در حال بالا آمدن از پله‌های خانه بود که متوجه شد در خانه همسایه طبقه اول نیمه‌باز است.

در یک لحظه چشمش به داخل خانه افتاد و جسد خانم همسایه را دیده که داخل خانه افتاده بود.» به این ترتیب تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه موسی رضازاده بازپرس کشیک قتل پایتخت برای رسیدگی به موضوع در محل حادثه بالای سر جسد حاضر شدند.بررسی‌های ابتدایی، حکایت از وقوع جنایت منجر به مرگ داشت و آثار ضربات مهلک کشنده که با جسم سخت بر سر و بدن نرگس وارد شده بود، در همان بررسی ابتدایی مشهود بود.

تیم تشخیص هویت نیز بلافاصله در محل حاضر شدند و در اولین قدم از تحقیقات تیم جنایی، بررسی شواهد و ادله به‌جا مانده در محل وقوع جنایت آغاز شد.بررسی‌ها حکایت از آن داشت که آثار تخریب قفل در ورودی یا شکستگی حفاظ پنجره‌ها دیده نمی‌شد. علاوه بر این نظم خانه حکایت از عدم به‌هم ریختگی و تلاش برای سرقت از سوی عامل جنایت داشت. در ادامه بررسی‌ها نیز مشخص شد که از خانه مقتول که به تنهایی در آپارتمان خود واقع در طبقه اول ساختمان زندگی می‌کرد، چیزی سرقت نشده بود.

به این ترتیب با پررنگ شدن این فرضیه که عامل جنایت با انگیزه‌ای جز سرقت، وارد منزل نرگس شده بود، تحقیقات ادامه پیدا کرد و گوشی تلفن همراه نرگس که در محل وقوع جنایت کشف شد نیز مورد بررسی قرار گرفت که در پیام‌هایی که برای دوستش ارسال کرده بود راجع به اختلاف با فردی آشنا صحبت کرده بود. با توجه به اینکه تصویر رفت‌و‌آمد فرد غریبه‌ای به داخل ساختمان در دوربین‌های مداربسته محل مشاهده نمی‌شد، ماموران جنایی از تمامی ساکنان ساختمان از‌جمله همان همسایه‌ای که خبر کشف جسد نرگس را به پلیس اعلام کرده بود، تحقیقات به‌عمل آوردند.

درگیری مالک با مستاجر
در جریان همین تحقیقات مشخص شد از مدتی قبل نرگس چند بار با پسر همسایه طبقه سوم درگیر شده بود و فرد آشنایی که در پیام راجع به او حرف زده بود، همین پسر به‌نام آرمین است و مادر آرمین همان کسی بود که کشف جسد نرگس را به ماموران اعلام کرد. به این ترتیب تحقیقات از آرمین 28 ساله وارد فاز تخصصی شد و گوشی تلفن همراه او نیز مورد بررسی قرار گرفت. سرانجام در حالی‌که در گوشی او کلیپ دعوا و فحاشی با نرگس دیده شد، این جوان به‌عنوان تنها مظنون پرونده قتل نرگس بازداشت شد اما منکر هرگونه ارتباط با قتل زن جوان بود.
در ادامه این گزارش گفت‌وگوی خبرنگار ما با متهم پرونده را بخوانید.

گفت‌وگو با متهم

علت اختلاف و درگیری تو با نرگس چه بود؟
ما در این ساختمان مالک دو واحد آپارتمان بودیم که مادرم یکی از آنها را به نرگس اجاره داده بود. از همان روز اول به مستاجرمان گفته بودیم که آرامش ساختمان برای ما خیلی مهم است اما نرگس رفت‌و‌آمد‌های زیادی داشت و مهمانی‌های او تا دیروقت طول می‌کشید. برای همین به او اعتراض کردم که کار به درگیری لفظی کشیده شد.

چرا از لحظه درگیری با او فیلم گرفتی؟
چون می‌خواستم اگر کار به شکایت قضایی رسید از او مدرک داشته باشم.

اما همین باعث شد مظنون به قتل او شوی!
من ابدا این اتهام را قبول ندارم و نمی‌دانم چه کسی وارد خانه‌اش شده و او را به قتل رسانده است.
رسیدگی به این پرونده تا روشن شدن راز جنایت در دستور کار بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران قرار دارد.

کدخبر: ۵۴۹۴۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر