کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۴۵۶۵
تاریخ خبر:

معرفی گوشی‌های ۵G با قیمت زیر ۱۰میلیون

روزنامه هفت صبح، گروه بازار | بهمن به پایان رسیده و از این شماره قرار است هر هفته در روز پنجشنبه سری به بازار کالاهای دیجیتال بزنیم و ببینیم اوضاع چطور است. این هفته به حقایقی درباره قیمت پلی استیشن ۵ سونی در ایران پی برده‌ایم. با قیمت گوشی‌های تازه‌وارد گلکسی S21 سامسونگ لرزه به تنمان افتاده و به‌همین مناسبت شجاعانه نگاهی انداخته‌ایم به گران‌ترین موبایل‌های بازار.

در مرحله بعد چون اعتقاد داریم گوشی تازه شما باید حتما با نسل پنجم موبایل سازگاری داشته باشد، سه چهار تا مدل قابل بحث و بررسی را معرفی کرده‌ایم. نگاهی به قیمت ارزان‌ترین تلویزیون‌‌های سایز ۵۵اینچ و معرفی چند گجت هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی پایان‌بخش رویاپردازی‌های این هفته ما در بازار دیجیتال خواهد بود.

*** گوشی‌های ۵G با قیمت زیر ۱۰میلیون
هفته‌ای که در حال پایان است خبر راه‌اندازی چهارمین سایت ۵G ایرانسل را شنیدیم. چه بخواهید چه نخواهید تکنولوژی بدون توجه به‌قیمت دلار راه خودش را می‌رود. وقتی نسل پنجم موبایل در سال آینده گسترش پیدا کند و به سراسر کشور برود، زمان تعویض گوشی‌های سازگار با فناوری جدید الزامی خواهد بود.

اگر در روزها، هفته‌ها و ماه‌های پیش رو محتاج خرید یک گوشی جدید می‌شوید، ما در تحریریه هفت صبح توصیه می‌کنیم حتما دست روی یک مدل سازگار با ۵G بگذارید. برخلاف چیزی که امکان دارد از بقیه بشنوید این گوشی‌ها آنچنان گرانقیمت نیستند. مثلا شیائومی یک مدل با نام Redmi Note 9T معرفی کرده با قیمت هفت میلیون و ۲۰۰هزار تومان یا سامسونگ گلکسی A42 را دارد با قیمت هشت میلیون و ۵۰۰هزار تومان.

موتورولا هم یک گوشی سازگار با نسل جدید موبایل با قیمت ۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان دارد. پیش‌بینی ما در هفت‌صبح این است که در سال آینده شاهد معرفی و ورود گوشی‌های ۵G بیشتر با قیمت ارزان‌تر خواهیم بود. تقریبا اطمینان داریم وقتی ایرانسل زمانبندی تعویض سیمکارت‌ها را اعلام کند خرید موبایل‌‌‌های ۵G با قیمت سه تا پنج میلیون تومان در بازار ایران امکان‌پذیر است.

کدخبر: ۳۷۴۵۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر