کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۵۳۶۷
تاریخ خبر:

مرور عملکرد تارتار مقابل استقلال و پرسپولیس ‌‌

روزنامه هفت صبح | با توقف پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، شانس قهرمانی این تیم در لیگ بیست و یکم به حداقل رسید. به ویژه اینکه ساعتی بعد استقلال هم موفق شد شهرخودرو را شکست بدهد و فاصله‌اش را با پرسپولیس دوباره به ۶ امتیاز برساند. احتمالا مهدی تارتار که در فصول اخیر سه بار با باخت تیم‌هایش به پرسپولیس قهرمانی این تیم را قطعی کرده‌، دوشنبه شب برای دومین بار شانس قهرمانی تیم محبوبش را هم گرفته است.

او یک بار هم در لیگ سیزدهم وقتی سرمربی داماش بود، پرسپولیس را با یک گل شکست داد، آن هم در فاصله دو هفته تا پایان فصل. همین نتیجه باعث شد تا پرسپولیس در پایان فصل قهرمانی را به فولاد خوزستان واگذار کند. تارتار دوشنبه شب بعد از متوقف کردن پرسپولیس دوباره از تهمت‌هایی که به او زده شده بود گلایه کرد و مدعی شد کسانی را که به او تهمت زدند و توهین کردند نخواهد بخشید. او البته نتایج سپاهان و استقلال مقابل پرسپولیس را هم یادآوری کرد تا نشان بدهد که نتایج او با تیم‌هایش مقابل پرسپولیس حاصل تبانی نبوده است. به همین بهانه، نتایج تیم‌های تارتار، استقلال و سپاهان را در برابر پرسپولیس، البته در سه فصل اخیر بررسی می‌کنیم.

لیگ نوزدهم: بهتر از استقلال!
در لیگ نوزدهم، مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان بود. تیم او در نیم‌فصل اول به تهران آمد و پرسپولیس را با هدایت گابریل کالدرون شکست داد. بعد از این باخت، پرسپولیس دیگر شکستی را تجربه نکرد تا زمانی که قهرمانی‌اش قطعی شد. در بازی برگشت یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بود و با شکست دادن نفت در مسجدسلیمان قهرمان لیگ نوزدهم شد، آن هم در فاصله ۴ هفته تا پایان فصل! در این فصل سپاهان با هدایت امیر قلعه‌نویی در تهران پرسپولیس را ۲ بر صفر شکست داد اما در بازی برگشت در زمین حاضر نشد تا بازی ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود.

استقلال هم در بازی رفت با هدایت استراماچونی یک بر صفر مغلوب پرسپولیس شد و در بازی برگشت با هدایت فرهاد مجیدی مقابل این تیم به تساوی ۲-۲ رسید. در واقع در لیگ نوزدهم، تارتار و سپاهان از دو تقابل با پرسپولیس ۳ امتیاز به دست آورد اما استقلال فقط یک امتیاز از این تیم گرفت! نفت در برابر استقلال هم یک باخت و یک مساوی به دست آورد! به این معنی که تارتار در برابر پرسپولیس نسبت به استقلال نتیجه بهتری گرفت. در پایان فصل پرسپولیس اول شد، استقلال در جای دوم ایستاد، سپاهان چهارم شد و نفت با تارتار در رده هشتم جدول قرار گرفت.

لیگ بیستم: در خدمت پرسپولیس
در لیگ بیستم مهدی تارتار روی نیمکت پیکان نشست. تیم او در بازی رفت با یک گل به پرسپولیس باخت و در بازی برگشت هم که در هفته سی‌ام برگزار شد، با دو گل مغلوب پرسپولیس شد و همین نتیجه باعث قهرمانی تیم یحیی گل‌محمدی شد. تارتار در این فصل ۶ امتیاز به پرسپولیس داد.

استقلال در این فصل یک بار با پرسپولیس مساوی کرد و یک بار هم به این تیم باخت. سپاهان هم در برابر پرسپولیس دو تساوی ثبت کرد. پیکان البته در برابر استقلال و سپاهان نتایج بهتری گرفت. تیم او در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی بدون گل رسید و مقابل سپاهان هم یک شکست و یک مساوی را ثبت کرد. در واقع تارتار در این فصل هم تمام امتیازات را به پرسپولیس داد و هم از سپاهان و استقلال امتیاز گرفت. در پایان فصل هم پرسپولیس قهرمان شد، سپاهان و استقلال دوم و سوم شدند و پیکان با هدایت تارتار در رده هفتم ایستاد.

لیگ بیست و یکم: کمک به استقلال
تارتار در لیگ بیست و یکم روی نیمکت ذوب‌آهن اصفهان نشست. او با این تیم در بازی رفت به پرسپولیس باخت اما در بازی برگشت پرسپولیس را با تساوی یک - یک متوقف کرد. تیم او در برابر استقلال نتایج خوبی نگرفت. در اصفهان ۲ بر صفر و در تهران یک بر صفر به این تیم باخت تا ۶ امتیاز تقدیم فرهاد مجیدی کند.

او در مقابل سپاهان هم یک پیروزی و یک مساوی رقم زد. در واقع نتایج تارتار در ذوب‌آهن بیشتر از هر تیمی به سود استقلال بود. جالب اینکه استقلال و سپاهان هم نتوانستند پرسپولیس را شکست بدهند. استقلال در هر دو بازی با پرسپولیس به تساوی رسید و سپاهان در بازی رفت به تیم یحیی گل‌محمدی باخت.

کدخبر: ۴۵۵۳۶۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر