کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۱۸۷۷۴
تاریخ خبر:

مثلث عشقی عامل‌ قتل هولناک عمو ‌در‌ ونک

روزنامه هفت صبح| حوالی ساعت 14 ظهر روز یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه، فریاد‌های کمک،کمک زن جوانی از پشت بام یک ساختمان اداری و تجاری در ونک سکوت محله را در هم شکست؛ خیلی زود اهالی این ساختمان به پشت‌بام آمدند و جسد خون آلود مرد جوانی را زیر چند پتو مشاهده کردند. همسایه‌ها رد یک کتانی خونی را روی پله‌‌های پشت بام گرفته و به جسد می‌رسند.

به جسد سرایدار ساختمان که همسرش از صبح نگران او بود و وقتی مرد جوان پاسخ تماس‌هایش را نمی‌دهد، این زن به ساختمانی که همسرش سرایدار آن بوده می‌رود و متوجه قتل همسرش می‌شود. ماجرای نگرانی این زن هم به صبح حادثه بازمی‌گردد. وقتی پسر برادر همسرش که 17سال داشت به زن می‌گوید:« بیشتر مراقب خودت و بچه‌هایت باش!»

این موضوع در حالی بود که همسر دوم مقتول که زنی 14ساله بود با صورتی عرق کرده ناظر این گفت وگو بوده است! مرد جوان تبعه افغانستان با همسر و دو فرزندش در ایران زندگی ‌می‌کرد. یکی از فرزندانش معلول بود و اهالی ساختمانی که در آن سرایدار بود به دلیل حسن رفتار او برایش خانه‌ای در ده ونک اجاره کرده بودند تا با خیال راحت کنار همسر و فرزندانش زندگی کند.

همسر مقتول به ماموران می‌گوید:« همسرم، زن دوم هم داشت و چندی قبل با دختری 14ساله ازدواج کرد که همه با هم زندگی می‌کردیم. پسر برادر همسرم هم چندی قبل از افغانستان به ایران آمد و همسرم برایش در ساختمان کناری محل کار خودش، شغلی پیدا کرده بود.صبح یکشنبه بعد از گفته‌های پسربرادر همسرم و دیدن حال آشفته هوویم نگران شدم. دو فرزندم را داخل خانه گذاشتم و به محل کار همسرم در میدان ونک آمدم که با جسد غرق خون او مواجه شدم!» به گفته افراد حاضر در صحنه به قدری قتل فجیع و ضربات عمیق بود که قلب مقتول حتی بیرون زده بود!

نقش پسربرادر و همسر مقتول در قتل
با اعلام این خبر به اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی 110، تیم بررسی صحنه جرم به همراه قاضی وحیدناصری؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، راهی پشت بام ساختمان مورد نظر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوان تبعه کشور افغانستان مواجه شدند که با 6 ضربه عمیق چاقو به قتل رسیده بود؛

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، مقتول سرایدر این ساختمان بوده و هنگام خستگی در اتاق نزدیک پشت‌بام استراحت می‌کرده است.تجسس‌ها نشان می‌داد، مقتول یک همسر دیگر نیز داشته که ساعتی قبل از این جنایت در این ساختمان تجاری و اداری حضور داشته است. همچنین یک رد کفش خوني در راه‌پله‌های این ساختمان کشف شد که نشان ‌می‌داد، قاتل پس از ارتکاب جنایت با یک شلنگ آب آثار خون را تمیز کرده است.

تیم جنایی که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جنایت شده‌ بودند به بازبینی فیلم آن پرداختند که در این مرحله مشخص شد، یک پسر جوان که برادر زاده مقتول بوده و در ساختمان مجاور سرایداری می‌کرده به همراه همسر دوم مقتول سراسیمه از ساختمان خارج شدند و با یک موتورسیکلت پا به فرار گذاشتند.

بررسی‌های موشکافانه بازپرس پرونده حکایت از آن داشت، پسر جوان شبانه از طریق پشت بام وارد قتلگاه شده و با انگیزه شخصی عموی خود را هدف ضربات مهلک چاقو قرار داده و پس از اینکه جسد را زیر چند پتو مخفی کرده با همسر مقتول سراسیمه خارج شده است.پس از پایان تحقیقات میدانی، قاضی جنایی به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد تا مسیر تردد متهمان را با اقدامات فنی و مخابراتی شناسایی کنند.

تصاویر دوربین مداربسته
در تصاویر دوربین مداربسته مشخص بود شب قبل از حادثه همسر دوم مقتول به ساختمان محل کار شوهرش رفته است و بعد هم حوالی ساعت پنج صبح با ترس و اضطراب از ساختمان بیرون می‌زند که پسر برادر مقتول با موتورسیکلت منتظر او بوده است.با دستور قاضی وحیدناصری؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با دستگیری متهمان ادامه دارد.

کدخبر: ۵۱۸۷۷۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر