کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۷۳۹۸
تاریخ خبر:

ماجرای گروگانگیری دختر جوان در سردار جنگل

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری| چندی پیش روز دهم اسفندماه، اتفاقی می‌افتد که دختری جوان، راننده یک خودروی پژو ۲۰۶ در جریان تعقیب و گریز پلیس و سارق تیر می‌خورد. بعد از این اتفاق حالا فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که دختری تیر خورده در بیمارستان شریعتی تهران در آن نشان داده می‌شود، دختری به نام سارا که طبق گفته‌های برادرش در فیلم، انگار در تعقیب و گریز دزد و پلیس تیر به پهلوی دختر اصابت کرده است.

اما داستان این ماجرا از چه قرار است؟ احمدی‌زاد، برادر بزرگتر سارا دختر حدود ۳۴ساله که حالا در آی سی یو بیمارستان شریعتی بستری است و نه تنها حال جسمی بلکه حال روحی خوبی هم ندارد، درباره جزئیات حادثه رخ داده برای خواهر و مادرش در گفت‌وگوی اختصاصی به هفت‌صبح می‌گوید:« این اتفاق در حوالی محله پونک، سردار جنگل رخ داده است. خواهرم در حال پیاده کردن مادرم در کوچه بن‌بست بود که به یک باره فردی با هیکلی درشت، از سمت راننده سوار خودرو می‌شود و خواهرم را چنان هل می‌دهد سمت مادرم که سارا بین دو صندلی گیر می‌افتد. این سارق چنان از کوچه بن‌بست و باریک رد می‌شود که به تک‌تک خودروهای داخل کوچه اصابت می‌کند که فردای حادثه صاحبان خودرو شکایت تنظیم کردند.»

او در ادامه می‌گوید:« سارق به مسیرش ادامه می‌دهد و مادرم به او می‌گوید، خودرو را با خودت ببر حتی کیف پولم را هم می‌دهم فقط ما را پیاده کن. در همین حین نیروهای انتظامی که به دنبال این فرد بودند به سمت خودروی خواهرم تیراندازی می‌کنند. تیرها از در خودرو وارد می‌شود و به سارق اصابت می‌کند و بالاخره خودرو محاصره می‌شود. اما سارق با همان حال زخمی باز متواری می‌شود و مشخص است این فرد بسیار باسابقه و حرفه‌ای بوده است.»

احمدی‌زاد درباره وضعیت خواهرش نیز می‌گوید:« علاوه بر مادرم که تمام بدنش زخم و کبود شده و شیشه روی سر و صورتش ریخته است، خواهرم به یک باره دستش را روی شکمش می‌گذارد و معلوم می‌شود تیری به خواهرم اصابت کرده است. خواهرم را به سرعت به بیمارستان می‌رسانند. خواهر من از ساعت ۱۰ شب تا ۶ صبح در اتاق عمل بود. تیر از شکم به لگنش می‌رود و حالا در آی‌‌سی‌یو بستری است. اما مادرم و خواهر من از لحاظ روحی به شدت ویران هستند. ترسیده و وحشت‌زده!»

برادر بزرگتر سارا، در پاسخ به این سوال که آیا سارق نیز تیراندازی کرده است، می‌گوید:« برای ما سارق مهم نیست. اما مادر و خواهرم می‌گویند اسلحه دست سارق ندیده‌اند و به نیروهای انتظامی نیز این مطلب را گفته‌ایم. اما باید این موضوع را توضیح بدهم که پلیس به خوبی به وظیفه‌اش عمل کرده است. سردار اشتری، سردار رحیمی، سرهنگ آذین و سرهنگ بهرامی، همه از ما ماجرا را پیگیری کردند حتی به منزل ما آمدند و انصاف نیست که بگویم کسی پرونده را پیگیری نکرده است.

سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی تهران این مسئله را شخصا پیگیری کردند. ما وکیل گرفته‌ایم و از طریق فرانک عظیمی، وکیل پایه یک دادگستری مرکز ماجرا را پیگیری خواهیم کرد البته نیروی انتظامی هم اعلام کردند پیگیر این ماجرا هستند.» اما برادر بزرگتر سارا یک درخواست هم دارد. می‌گوید:«حال مادر ۵۹ ساله من و خواهر جوانم بد است. خواسته من این است خواهرم به بیمارستان مجهز ناجا اگر امکان دارد منتقل شود چرا که نگران حال خواهرم هستیم و این که باز هم نیروی انتظامی کنار ما بمانند و این ماجرا فراموش نشود.

کدخبر: ۳۷۷۳۹۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر