کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۲۰۵۸۶
تاریخ خبر:

ماجرای زنی که ‌مورد حمله سگ پیت‌بول قرار گرفت

روزنامه هفت صبح| فیلم این حادثه وحشتناک چندی پیش در فضای مجازی منتشر شد. اوایل اردیبهشت ماه امسال بود. در فیلم مشخص است زنی در حالی‌که سگ کوچکی را در بغل دارد در شب در کوچه‌ای خلوت قدم می‌زند که ناگهان سگی از دور به سمت او می‌دود. در فیلم مشخص است سگ نژاد پیت‌بول چگونه زن را زمین زده و هرچقدر هم سگ کوچک زن تلاش می‌کند نمی‌تواند جلوی سگ مقاومت کند.

حتی در فیلم مشخص است که انگار صاحب سگ یا همراه سگ، زنی دیگر است و هاج و واج مانده و نمی‌تواند سگش را از زن جدا کند. بعد هم همسایه‌ها اضافه می‌شوند که در فیلم مشخص است پای یکی از آنها هم آسیب می‌بیند. این شرح ماجرای حمله یک سگ پیت‌بول به مهسا عابدی 38 ساله در اردیبهشت امسال است. زنی که سرش 200 بخیه خورده، پدرش بر اثر فشار عصبی ماجرا هم دو بار سکته کرده است!

داستان کامل پیگیری قضایی ماجرا به این شرح است؛ خانمی که توسط یک «سگ پیت‌بول» مورد حمله قرار گرفت و تا پای مرگ پیش رفت، گفته که بعد از ثبت شکایت در مراجع قانونی، توسط صاحبان این سگ وحشی، تهدید به قتل هم شده است! چند هفته پیش، انتشار فیلم حمله یک سگ وحشی به یک دختر تنها که توسط دوربین‌های مداربسته خانه‌ای در حوالی سعادت‌آباد تهران ضبط شده بود، مجددا افکار عمومی را به‌شدت تکان داد.

مهسا عابدی که خود یک سگ خانگی هم دارد، در این حادثه از ناحیه سر به‌شدت دچار جراحت شد؛ پزشکان او را دو بار به اتاق عمل می‌برند و حدود 200 بخیه می‌زنند تا شاید بتوانند جمجمه‌ای که با دندان‌های سگ پیت‌بول از هم شکافته شده است را به حالت طبیعی برگردانند! مهسا عابدی‌، زن جوان که نزدیک به یک ماه پیش مورد حمله سگ از نژاد پیت‌بول قرار گرفته بود اخیرا درباره شکایت خود از صاحب سگ و تهدید شدن به قتل صحبت‌هایی را بیان کرده است.

او درباره شب حادثه بیان کرد: وقتی سگ به سمت من حمله‌ور شد من فکر کردم یک لحظه همه چیز تمام شد. صاحب سگ با دیدن حمله سگ به سمت من تلاشی برای مهار سگ نکرد و حتی به حضور من در خیابان اعتراض کرد. بعد از حادثه به اتاق عمل رفته و سر او نزدیک به 200 بخیه خورده است تا سلامت خود را به دست بیاورد. شاهدان این ماجرا می‌گویند به‌غیر از مهسا عابدی فردی که قصد کمک به او را داشته از ناحیه پا دچار آسیب شده است. براساس تحقیقات مشخص شده، این سگ قبلا نيز به یکی از کارکنان شهرداری حمله کرده است. با وجود شکایت خانم عابدی، صاحب سگ او را در فضای مجازی تهدید کرده است و گفته بار دیگر خودت را می‌کشم و دیه‌ات را می‌دهم.

شکایتم را ادامه می‌دهم
عابدی درباره اینکه در این ماجرا شکایت کرده است نیز می‌گوید: علیه خانواده‌ای که سگ خود را بدون قلاده به خیابان آورده و باعث این اتفاق شده‌اند ثبت شکایت کرده‌ام و تا حصول نتیجه هم از شکایت خود منصرف نخواهم شد.در این حادثه تلخ، علاوه بر خانم عابدی یکی از همسایگان هم که قصد کمک به وی را داشته مورد آسیب قرار می‌گیرد و بعد از آن حادثه پدر خانم عابدی هم دو بار سکته کرده است.

شب حادثه چه اتفاقی افتاد
چندی قبل در توضیحات بیشتر این حادثه و آن شبی که این اتفاق افتاد، زنی که مورد حمله سگ پیت‌بول قرار گرفته گفته است، آن شب من از سر کار برگشته بودم. خودم یک سگ خانگی دارم و با سگم برای قدم زدن به کوچه رفتم. یک لحظه چشمم به انتهای کوچه افتاد و سگ پیت‌بول همسایه را دیدم.

می‌دانستم چنین سگی دارند و قبلاً هم سر و صدایش باعث آزار و اذیت شده بود. آن سگ به همراه خانمی که همسر صاحب سگ است در کوچه بود و یک آقای میانسال هم همراهشان بود. کوچه تاریک بود و من متوجه نشدم سگ قلاده دارد یا نه. ناگهان صدای آن خانم را شنیدم که می‌گفت از کوچه برو بیرون!

من سگم را بغل کردم و در عرض چند ثانیه سگ همسایه با همان سرعت که در فیلم‌ها پخش شده، به من حمله‌ور شد. همسایه‌ها تلاش می‌کردند به من و سگم کمک کنند. سگ پیت‌بول سر من را سه بار به زمین کوبید و لباس‌هایم را پاره کرد. سگ کوچک من، آن سگ را گاز می‌گرفت و در واقع نقش اصلی را در مهار آن سگ داشت. بعد هم همسایه‌ها آن سگ را از من جدا کردند.در پایان این گزارش باید اشاره کرد «پیت‌بول» در واقع جزو نژادهایی محسوب می‌شود که حتی در آمریکا و اروپا باید حتما با قلاده و پوزه‌بند آن‌هم در مکان‌های خاص بیرون آورده شود.

کدخبر: ۵۲۰۵۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر