کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۹۳۸۹
تاریخ خبر:

قتل پدر‌ توسط پسر، ‌به‌خاطر اعتیاد شدید ‌‌

روزنامه هفت صبح | یاشار دی‌ماه سال گذشته وقتی از دست اعتیاد شدید پدرش به تنگ آمد با او درگیر شد ولی هرگز فکر نمی‌کرد عاقبت درگیری و کتک زدن پدرش او را قاتل کند،قاتلی که پدرش را کشته است.

می‌گوید ۱۰ماه روز و شب کابوس می‌دیدم و صورت خونی پدرم از جلوی صورتم محو نمی‌شد ولی روز درگیری فکرش را هم نمی‌کردم جان بدهد. او با کارهایش و اعتیاد شدیدش خودش و خانواده‌مان را نابود کرده بود و آبرویی برای‌مان نگذاشته بود ولی فکرش را هم نمی‌کردم من باعث مرگش باشم. حالا این پسر جوان به جرم قتل پدرش بعد از ۱۰ماه زندگی مخفیانه دستگیر شده است.

*** ماجرای قتل
پسر جوان که پدرش را به خاطر اعتیادش به قتل رسانده بود پس از ۱۰ماه زندگی مخفیانه در ساوجبلاغ دستگیر شد. تحقیقات جنایی در این پرونده از عصر دهم دی ماه سال گذشته با گزارش درگیری در سلطان‌آباد ساوجبلاغ آغاز شد .

ماموران کلانتری ۱۴ شهرک ابریشم با حضور در محل درگیری متوجه شدند پسر جوانی بعد از درگیری با پدرش، او را از ناحیه سر و صورت به شدت مجروح کرده و بعد از کتک زدن پدرش از محل درگیری فرار کرده است. مرد مجروح به بیمارستان منتقل شد اما بعد از دو روز به دلیل شدت جراحات جان باخت. جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پسر مقتول به نام یاشار تحت تعقیب قرار گرفت. گزارش پزشکی قانونی نشان می‌داد، ضربات وارد شده به سر و صورت مرد میانسال باعث قتل او شده است.

*** قتل پدر به دلیل اعتیاد
سرهنگ نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهم تحت تعقیب قرار گرفت اما مدام مخفیگاه خود را تغییر می‌داد که این موضوع روند شناسایی و دستگیری او را طولانی کرد. پس از گذشت ۱۰ماه از این جنایت، کارآگاهان متوجه شدند متهم به قتل به چهارباغ برگشته و در خانه یکی از دوستانش در روستای ملک‌آباد مخفی شده است.

وی ادامه داد: عصر ۲۲ آبان امسال، کارآگاهان با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش وارد عمل شده و او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند. متهم وقتی مقابل افسر بازجو نشست به این قتل اعتراف کرد و درباره انگیزه‌اش مدعی شد: پدرم اعتیاد شدیدی به موادمخدر داشت و با کارهایش آبروی ما را در محل برده بود. چند بار او را برای ترک به کمپ بردیم اما حاضر به ترک نمی‌شد و دوباره به سمت مصرف مواد می‌رفت.

یاشار می‌گوید: روز حادثه بر سر همین موضوع درگیر شدیم و در حالی که عصبانی بودم او را با مشت و لگد کتک زدم. دو روز بعد وقتی فهمیدم پدرم فوت کرده از ترس فرار کرده و در این مدت زندگی مخفیانه‌ای داشتم. من نمی‌خواستم پدرم را بکشم فقط به دلیل اعتیاد شدیدش و ایجاد درگیری در خانواده یک لحظه از خود بی‌خود شدم و با او درگیر شدم. رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهم به قتل پس از اعتراف به این قتل با قرار قانونی از سوی قاضی پرونده روانه زندان شد.

کدخبر: ۳۵۹۳۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر