کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۵۹۶۹
تاریخ خبر:

قتل هولناک مادر به دست پسرش

قتل هولناک مادر به دست پسرش

روزنامه هفت صبح، فاطمه شیخ علیزاده| رسیدگی به قتل هولناک زن میانسال با کشف جسد بدون سر او در خانه‌اش واقع در غرب تهران از اواسط اردیبهشت امسال در دستور کار جنایی قرار گرفت.صبح روز حادثه زمانی که همسر این زن میانسال چندین بار با او تماس گرفت و تماسش بی‌پاسخ ماند، نگران حال همسرش شده و خودش را به خانه رساند.سپس با جسد غرق در خون همسرش مواجه شد که در رختخواب خود افتاده بود و سر جسد روی سینه‌اش قرار گرفته بود.

در همین حال پسر 40ساله آنها به نام عارف وحشت‌زده در گوشه اتاق کنار جسد مادرش چمباتمه زده بود و هیچ حرفی نمی‌زد.رسیدگی به موضوع خیلی سریع در دستور کار جنایی قرار گرفت و بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران به همراه تیم جنایی و همچنین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات برای روشن شدن راز جنایت کلید خورد.در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد قفل در خانه سالم است و همچنین تحقیق از همسایه‌ها نشان می‌داد که از صبح روز حادثه تا زمان کشف جسد هیچ غریبه‌ای وارد ساختمان محل سکونت مقتول نشده بود.

همچنین بررسی‌ها حکایت از آن داشت که از خانه مقتول هیچ سرقتی انجام نشده است.بنابراین تنها فرضیه باقی‌مانده برای تیم جنایی این بود که عارف عامل این جنایت هولناک باشد. پدر و خواهر عارف در همان برخورد ابتدایی با ماموران جنایی اعلام کردند که عارف دچار نقص عقلی بوده و به دلیل اختلال روانی شدید دارو مصرف می‌کند. همچنین آنها مدارک پزشکی او را تحویل ماموران جنایی دادند که نشان می‌داد او از سال‌ها قبل تحت معالجه و درمان بوده و تحت نظر پزشک است.

دستور بازداشت پسر مقتول
با این وجود دستور بازداشت عارف صادر شد و او بالاخره لب به اعتراف گشود و به قتل هولناک مادرش اعتراف کرد.با دستور بازپرس جنایی جسد و همچنین عارف برای معاینه سلامت روان به پزشکی قانونی منتقل شدند.با گذشت حدود شش ماه از قتل زن میانسال پزشکی قانونی طی انجام آزمایشات و معاینات متعدد اعلام کرد که سلامت روان متهم مورد تایید نیست به این ترتیب او با دستور قضایی به مرکز نگهداری بیماران روانی در امین‌آباد منتقل شد.

در همین حال پدر متهم و خواهر او به عنوان اولیای دم در شعبه بازپرسی حاضر شده و رضایت بی‌قید و شرط خود را نسبت به او اعلام کردند. اما یکی از خواهران متهم که خارج از کشور زندگی می‌کند هنوز دادخواست قضایی خود را به بازپرس جنایی ارائه نداده است. روز گذشته متهم برای آخرین تحقیقات در شعبه اول دادسرای جنایی تهران حاضر شد و به سوالات بازپرس محسن اختیاری پاسخ داد. در ادامه این گزارش گفت‌وگوی خبرنگار ما با متهم پرونده را بخوانید.

گفت‌وگو با متهم

از روز حادثه چیزی به خاطر داری؟
بله یادم هست.

انگیزه تو از قتل مادرت چه بود؟
من نمی‌خواستم مادرم را بکشم.اصلا نمی‌دانم چرا آن روز یکدفعه چاقو را برداشتم و دست به این کار زدم.

به چه چیز فکر می‌کردی؟
نمی‌دانم! از خواب بیدار شدم و ترسیده بودم و خشمگین بودم اما نمی‌دانم چرا این حس را داشتم.چاقو را برداشتم و بالای سر مادرم رفتم.او خواب بود.

اعتیاد داری؟
نه! هیچ وقت موادمخدر مصرف نکرده‌ام.فقط داروهایم را می‌خوردم.

روز حادثه هم دارو خوردی؟
بله مرتب دارو می‌خوردم.

بنابراین گزارش رسیدگی به این پرونده تا تعیین تکلیف متهم در دستور قضایی است و متهم در اختیار مسئولان بیمارستان روانی قرار دارد.

کدخبر: ۵۴۵۹۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر