کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۹۰۳۸
تاریخ خبر:

قتل هولناک در تصادف ساختگی ‌اتوبان خرازی

قتل هولناک در تصادف ساختگی ‌اتوبان خرازی

روزنامه هفت صبح، فاطمه شیخ‌علیزاده| بامداد پنجشنبه 2 آذرماه امسال تصادف مرگباری در اتوبان خرازی اتفاق افتاد. زمانی‌که رهگذران و شاهدان عینی ماجرا، وقوع این تصادف را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام کردند. در همان گزارش ابتدایی به پلیس اعلام کردند که راننده خودرو 206 عابر پیاده‌ای را هدف قرار داد و به عمد خودروی خود را سمت او منحرف کرد تا او را زیر بگیرد.

بلافاصله ماموران اورژانس نیز برای امدادرسانی به جوان 29 ساله حادثه‌دیده در محل وقوع تصادف حاضر شدند اما قبل از رسیدن امدادگران اورژانس مرد جوان جان خود را از دست داده بود. در حالی‌که بررسی صحنه تصادف توسط کارشناس تصادفات نیز حکایت از عمدی بودن این حادثه مرگبار داشت به این ترتیب رسیدگی به موضوع در دستور کار امیرحسین علیمردان بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

تیم جنایی به همراه کارآگاهان اداره دهم و تیم تشخیص هویت بالای سر جسد حاضر شده و تحقیقات جنایی برای یافتن ردی از حقیقت آغاز شد. بعد از انجام بررسی‌های لازم در صحنه وقوع جنایت، جسد با دستور بازپرس جنایی راهی پزشکی قانونی شد تا آزمایشات و معاینات لازم برای یافتن علت تامه فوت انجام شود. همچنین دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته موجود در حوالی محل حادثه صادر شد تا سرنخی از عامل جنایت به‌دست برسد.

درگیری در پارک محله باغ‌فیض
بستگان و آشنایان متوفی به‌‌نام ایمان اولین کسانی بودند که تحت تحقیقات جنایی قرار گرفتند. در پرس‌وجو از این افراد مشخص شد که چند روز قبل از وقوع جنایت، ایمان در پارکی واقع در محله باغ‌فیض واقع در غرب تهران، هنگام تفریح با دوستان خود با عده‌ای درگیر شده بود. آن روز یک کل‌کل ساده بین ایمان و عده‌ای جوان؛ زمانی که او در پارک همراه دوستانش در حال پیاده‌روی بود رخ داد و همین کل‌کل منجر به بالا گرفتن درگیری شد.

جوانانی که در پارک پرسه می‌زدند و با ایمان و دوستانش درگیر شده بودند به سمت آنها حمله‌ور شده و کارشان به درگیری فیزیکی کشیده شد که در این میان یکی از جوانان با چاقو زخمی شد. همین باعث شد که یکی از جوانان طرف مقابل دعوا از ایمان کینه به دل بگیرد. باوساطت رهگذران غائله دعوا در پارک ختم شد اما در پایان جوان کینه‌توز، ایمان را تهدید به مرگ کرد و گفت حساب او را خواهد رسید.

تصادف ساختگی به قصد قتل
چند روز بعد وقتی تصادف، ایمان را به کام مرگ برد، نوک پیکان اتهام به سمت همان جوانی چرخید که در پارک با ایمان بحث کرده و او را تهدید کرده بود. به این ترتیب این جوان 28ساله به‌عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت و در همین حال بررسی و بازبینی دوربین‌های مدار بسته موجود در محل، مهر تاییدی بر فرضیه عمدی بودن تصادف زد.

همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد که راننده خودرویی که ایمان را زیر گرفته بود همان جوانی است که چند روز قبل او را در پارک تهدید به مرگ کرده بود. با اقدامات انجام شده توسط کارآگاهان سرانجام رد راننده جنایتکار خودرو 206 در یکی از بیمارستان‌های تهران زده شده و مشخص شد او در جریان تصادف عمدی، خودش هم آسیب جزئی دیده و برای یک شب در بیمارستان بستری شده بود.

ماموران بلافاصله بالای سر او رفتند و بعد از اتمام اقدامات درمانی لازم برای او که توسط کادر درمان صورت گرفت، متهم را به بازداشتگاه پلیس آگاهی منتقل کردند. به این ترتیب متهم صبح امروز (شنبه) در اولین جلسه بازجویی در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران مقابل بازپرس جنایی قرار خواهد گرفت. بنابراین گزارش رسیدگی به این گزارش تا روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا در دستور کار جنایی قرار خواهد داشت.

کدخبر: ۵۴۹۰۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر