کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۹۳۱۸
تاریخ خبر:

فن رزمی باعث مرگ پسر ۱۶‌ساله در تجریش شد

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | یکشنبه ۶ تیرماه حوالی ساعت ۱۰ شب، در خیابان وطن‌پور سمت بلوار اندرزگو، سه پسر جوان حدودا ۱۶ ساله سر دختری ۱۷ ساله که به قول خودشان عضو اکیپ‌شان بوده با یکدیگر دعوا می‌کنند. ماجرا از این قرار بوده که دختر نوجوان با یکی از این پسرهای اکیپ دوست می‌شود و پسر دیگر از این موضوع عصبانی شده و دو پسر نوجوان با یکدیگر سر همین ماجرا گلاویز می‌شوند. دختر و پسر دیگر هم شاهد این صحنه بوده‌اند.

ضربه فنی و قطع نخاع
اما حین درگیری یکی از پسرها گردن دیگری را پیچانده و سعی می‌کند او را به زمین بزند. او دستانش را دور گردن پسر دیگر حلقه کرده و پشت او را به زمین می‌کوبد که همین فن باعث می‌شود پسر ۱۶ ساله که جثه کوچکی داشته به زمین بخورد و دیگر بلند نمی‌شود. دختر و دو پسر دیگر از محل حادثه متواری می‌شوند و شهروندان ماجرا را به اورژانس خبر می‌دهند. پسر نوجوان که به دلیل جثه کوچکش در ابتدا ۱۳ ساله عنوان می‌شود به بیمارستانی حوالی تجریش منتقل شده اما در بیمارستان مشخص می‌شود او قطع نخاع شده و در بیمارستان فوت می‌کند.

دستگیری دختر و پسر نوجوان
با مرگ پسر ۱۶ ساله ماجرا وارد فاز جنایی می‌شود و پلیس برای دستگیری متهم به قتل و شاهدان عینی صحنه اقدام می‌کند. سرهنگ کالوسی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران درباره نحوه دستگیری شاهدان صحنه می‌گوید: «آدرسی که دختر ۱۷ ساله به همراه یکی دیگر از پسرها در آنجا پنهان شده بود شناسایی و ماموران بلافاصله برای دستگیری آنها اقدام کردند.

در نهایت در دو عملیات جداگانه دختر و یکی از پسرانی که سر صحنه جرم بودند دستگیر می‌شوند. اما نوجوان دیگر که انگار نفر اصلی و کسی بوده که ضربه مرگبار را به مقتول وارد کرده متواری شده و البته با شناسایی محل اختفای او به زودی دستگیر می‌شود.» تحقیقات برای دستگیری دیگر متهم پرونده به دستور بازپرس ویژه قتل در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کدخبر: ۳۹۹۳۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر