کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۳۲۶۸
تاریخ خبر:

فرزندکشی‌های ‌عجیب‌ از ابتدای ‌سال ۱۴۰۱

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | داستان فرزندکشی در سال‌های گذشته نیز وجود داشت؛ از قتل‌های ناموسی، تا قتل بر اثر خشم لحظه‌ای یا از همه این داستان‌ها عجیب‌تر ماجرای اکبر خرم‌دین و همسرش و قتل فرزندانش! اما امسال فقط در یک ماه شاهد حدود هشت قتل فرزند بوده‌ایم. اولین قتل امسال با کشته شدن دختری در زرین‌دشت به دست پدرش آغاز شد.

قتل دختر به دست پدرش
هفتم فروردین امسال خبر قتل زینت، زن ۲۰‌ساله به دست پدرش گزارش شد. مدت‌ها بود که زینب به دلیل اختلافاتی که با همسرش داشته از او جدا شده و به خانه پدرش بازمی‌گردد و آنجا زندگی می‌کند تا اینکه در فروردین‌ماه پس از درگیری با پدرش به قتل می‌رسد. مادر او به پلیس خبر قتل دخترش را گزارش می‌دهد. ماموران به خانه‌ای در روستای دهنو زرین‌دشت رفتند و با جسد دختر جوانی مواجه شدند که سرش به دلیل اصابت جسمی سخت متلاشی شده بود.

مادر خانواده گفت: دخترم به‌نام زینب چند مدت قبل از همسرش جدا شد و به خانه ما آمد. مدتی قبل مردی به خواستگاری او آمد و همسرم با این وصلت موافق بود اما دخترم راضی نمی‌شد. همین موضوع باعث اختلاف آنها شد. وقتی آخرین‌بار درگیری میان شوهر و دخترم بالا گرفت، همسرم او را با میله آهنی کشت و از خانه بیرون رفت. هنوز چند ساعتی از قتل دختر جوان نگذشته بود که مرد میانسال بازداشت شد. وی دلیل قتل دخترش را چنین شرح داد: دخترم حدود چند مدت قبل از همسرش جدا شد.

او با رفتارهایش ما را اذیت می‌کرد. مدتی قبل مرد جوانی که موقعیت خوبی هم داشت به خواستگاری‌اش آمد اما او با این وصلت مخالف بود. چند بار از او خواستم که به آن جوان پاسخ مثبت بدهد اما توجهی نکرد. شب حادثه سر همین موضوع درگیر شدیم. به اتاقش رفت و زمانی که برگشت و قصد خروج از خانه را داشت از او خواستم به اتاقش برگردد اما توجه نکرد، من هم عصبانی شدم و زمانی که می‌خواست از در حیاط خارج شود، میله آهنی را به سرش زدم. ناگهان خون همه‌جا را برداشت و روی زمین افتاد.

قتل پسر توسط پدر
۱۶ فروردین‌ماه، مردی حدود ۵۰‌ساله به قول خودش از دست پسرش خسته شده و او را با اسلحه ساچمه‌زنی به قتل می‌رساند. متهم در بازجویی‌های اولیه به قتل پسرش اعتراف کرد و در خصوص علت و انگیزه جنایت گفت: پسرم از سالیان سال به ماده مخدر شیشه اعتیاد شدید داشت، به همین دلیل مدام برای من و اعضای خانواده مزاحمت ایجاد می‌کرد و باعث آزارمان شده بود.

چندین بار سعی کردم که کمکش کنم تا ترک کند اما فایده‌ای نداشت. چندی قبل خانه را ترک کرد اما دوباره برگشت. بامداد در حالی‌که همه خواب بودیم شروع به فریاد کرد، از دستش خسته شده بودم. از او خواستم ساکت شود اما توجه نکرد و به فحاشی خود ادامه داد. من هم کنترل خود را از دست داده و اسلحه ساچمه‌زنی را برداشتم و او را کشتم.

قتل سه فرزند توسط مادر
ظهر سه‌شنبه شانزدهم فروردین‌ماه، مادر ۲۷‌ساله به‌نام «زهرا. ع» به دلیل اختلالات عصبی و اختلافات خانوادگی در زمانی‌که همسر وی در محل کار حضور داشته، دست به قتل سه فرزند خود زد و سپس خود را نیز حلق‌آویز کرد. فرماندار رامهرمز با بیان اینکه فرزندان به قتل رسیده دو پسر ۱۰ و ۶ ساله و یک دختر سه ساله هستند، می‌گوید: بررسی جسدها نشان می‌دهد که به وسیله ضربات چاقو و همچنین خفگی به قتل رسیده‌اند.

قتل و شکنجه دختر ۵ ساله توسط مادر
مادری ۴۰ ساله در فروردین امسال دختر ۵ ساله خود را تحت القائات گروه‌های انحرافی با شکنجه به قتل می‌رساند. این ماجرا به ممسنی در استان فارس مربوط می‌شود. مادر غزل سال‌ها قبل با پسرعمویش ازدواج کرده و ماحصل این ازدواج دو دختر به‌نام غزاله و غزل است. این زن مدتی قبل با یک گروه انحرافی آشنا شده و سال ۹۹ به همراه دو دخترش خانه را ترک کرده و از کرج به استان فارس عزیمت کرده است.

در جریان رسیدگی به این پرونده مشخص شد که مادر این دو دختر پرستار بوده و پس از این اینکه خانه را ترک کرده مدتی قبل موفق به جدایی از همسرش شده و به همراه دو دخترش به منزل یکی از دوستانش در ممسنی استان فارس رفته و آنجا بوده و تحت تاثیر گروه‌های انحرافی دست به این جنایت وحشتناک زده است.

قتل پسر ۱۴ ساله توسط پدر در آبادان
۲۶ فروردین امسال مردی در آبادان به پلیس مراجعه کرده و گفت پسر ۱۴‌ساله‌اش به قتل رسیده است. در بازجویی‌ها و بررسی جسد پسر ۱۴ ساله، موضوع مشکوک بود و مرد به قتل پسرش اعتراف کرد. او گفت: «با وصل کردن سیم برق اقدام به قتل او کردم اما مقاومت او سبب شد که در نهایت او را خفه کنم.»

اما در بازجویی‌ها مشخص شد این مرد چند سال قبل همسر و ۲ دخترش را نیز به قتل رسانده اما هیچ‌کس متوجه این موضوع نشده و از آن زمان اسرار جنایت خانوادگی را پنهان نگه داشته است. آنطور که اعترافات این مرد نشان می‌داد، او در سال‌های ۸۸ و ۹۹ همسر و دو دخترش را به قتل رسانده بود!

قتل کودک ۹ ساله توسط پدر در بردسیر
بامداد دوم اردیبهشت پس از گزارش مرگ مشکوک یک کودک ۹ ساله در این شهرستان، بلافاصله بازپرس ویژه قتل، کارآگاهان پلیس آگاهی و نماینده پزشکی قانونی در محل حاضر شدند و از آنجا که بررسی اولیه بازپرس و ادله موجود بیانگر وقوع بزه قتل بود، فورا تحقیقات جنایی آغاز و در بازجویی‌ها و تحقیقات اولیه مشخص شد، این کودک توسط پدرش به قتل رسیده که فورا دستور بازداشت متهم صادر شد. وی مقتول را به نحو شدید مورد کتک‌کاری قرار می‌دهد و ضربات شدید به بدن و سر پسر ۹ ساله، نهایتا منجر به مرگ وی می‌شود.

کدخبر: ۴۵۳۲۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر